Kustwacht 'eigen' materieel

Auteur Topic: Kustwacht 'eigen' materieel  (gelezen 10969 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

dekzwabber

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #20 Gepost op: 6 juli 2010, 10:53:04
Vraag voor de kenners:
Wordt de RIB (die gewoonlijk op de bok ligt) ook uitgevoerd met de tekst 'Kustwacht' en evt een streepje hier of daar?

De Rhib zal blijven zoals zij is. Hier staat aan beide zijden douane achterop. Misschien krijgen we in de toekomst weer een nieuwe rhib daar ze alweer 4 jaar oud en aan vervanging toe zijn. Of hier dan Kustwacht of weer Douane op komt weten we niet.

gr Ed


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #21 Gepost op: 6 juli 2010, 11:22:37
De Rhib zal blijven zoals zij is. Hier staat aan beide zijden douane achterop. Misschien krijgen we in de toekomst weer een nieuwe rhib daar ze alweer 4 jaar oud en aan vervanging toe zijn. Of hier dan Kustwacht of weer Douane op komt weten we niet.

gr Ed

Bedankt voor de info Ed!

Weet je wellicht ook wanneer de Visarend aan de beurt is voor een revisie? :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


dekzwabber

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #22 Gepost op: 11 juli 2010, 13:38:26
Revisie??? van wat, we zijn net op de werf geweest voor het nodige onderhoud. Ergens in het najaar gaan we ff tegen de kant voor wat onderhoud. Hopelijk zal aan het einde van de maand de zeearend weer in de vaart zijn want stilliggen zijn de schepen niet voor gemaakt.

gr Ed


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #23 Gepost op: 12 juli 2010, 17:18:06
Revisie??? van wat, we zijn net op de werf geweest voor het nodige onderhoud. Ergens in het najaar gaan we ff tegen de kant voor wat onderhoud. Hopelijk zal aan het einde van de maand de zeearend weer in de vaart zijn want stilliggen zijn de schepen niet voor gemaakt.

gr Ed

Revisie is wellicht niet het goede woord ;) Daarnaast had ik het over het verkeerde schip...

Wat ik bedoel: is in navolging van de Visarend nu ook de Zeearend in de nieuwe kleuren gestoken?
Als ik je reactie goed begrijp ondergaat de Zeearend nu een dokbeurt, dus ik ben heel benieuwd :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


dekzwabber

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #24 Gepost op: 13 juli 2010, 06:39:06
Maarten,

ja klopt, de zeearend is inmiddels ook weer in de nieuwe kleuren getjet. enkele weken geleden hebben ze een proefvaart gemaakt en bleken er wat problemen te zijn met de koppelingen.
Moemnteel worden de koppelingen gereviseerd en eerdaags zal de eerste proefvaart op de agenda staan.......


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #25 Gepost op: 13 juli 2010, 13:48:58
Maarten,

ja klopt, de zeearend is inmiddels ook weer in de nieuwe kleuren getjet. enkele weken geleden hebben ze een proefvaart gemaakt en bleken er wat problemen te zijn met de koppelingen.
Moemnteel worden de koppelingen gereviseerd en eerdaags zal de eerste proefvaart op de agenda staan.......

Thanks :)
Dan kan ik binnenkort weer op zoek naar foto's van dit mooie vaartuig in nieuwe kleurstelling O0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s