GRIP 2 Zeer grote brand Compagnie inzet Pauw recreatie Nobelstraat - Heerhugowaard 02-07-2010

Auteur Topic: GRIP 2 Zeer grote brand Compagnie inzet Pauw recreatie Nobelstraat - Heerhugowaard 02-07-2010  (gelezen 15024 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Net kwam de vraag of er nog RV's beschikbaar zijn, hoeveel TS'en staan er nu nog voor NHN? Als het goed is is dit de tweede CIE?
343, never forget.


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Net kwam de vraag of er nog RV's beschikbaar zijn, hoeveel TS'en staan er nu nog voor NHN? Als het goed is is dit de tweede CIE?

Betreft idd de 2e CIE
Maar hoeveel TS'en er beschikbaar zijn/blijven, is inderdaad de vraag. Ik ga er echter wel vanuit dat er bij de alarmeringen goed wordt gelet op restdekking e.d. Dus er zullen er nog voldoende zijn.


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
p2kflex
15:04:31 02-07-10GROUP-1Prio 2 (NB.: kazernebezetting) Den Helder
0201435BRW Den Helder (Sectiechef C)
0201475BRW Den Helder (Vrijwilligers ploeg C 2-A kazernebezetting)
0201476BRW Den Helder (Vrijwilligers ploeg C 2-B kazernebezetting)
0201488BRW Den Helder (Lichtkrant Kazerne)
0201489BRW Den Helder (Lichtkrant Gemeente)
0202999BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Monitorcode)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Betreft idd de 2e CIE
Maar hoeveel TS'en er beschikbaar zijn/blijven, is inderdaad de vraag. Ik ga er echter wel vanuit dat er bij de alarmeringen goed wordt gelet op restdekking e.d. Dus er zullen er nog voldoende zijn.

Kan niemand een plaatje maken van NHN van de posten en welke nu ingezet zijn?  :)




Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/stadstreek/alkmaar/article6207568.ece/Uitslaande-brand-in-werkplaats-en-winkel-Pauw-Recreatie-%28Update-2%29

Uitslaande brand in werkplaats en winkel Pauw Recreatie (Update 2)
Gepubliceerd op 02 juli 2010, 14:19
Laatst bijgewerkt op 02 juli 2010, 15:08 .

 heerhugowaard -  
Een zeer grote brand heeft vanmiddag de winkel en de werkplaats van Pauw Recreatie aan de Pascalstraat 3 in Heerhugowaard verwoest. Tot nu toe hebben zich nog geen persoonlijke ongelukken voorgedaan.

De brand brak aan het begin van de middag uit op de tentenzolder van de werkplaats. Al snel was er sprake van een melding van een grote brand, die kort daarop al werd opgeschaald naar zeer grote brand.

De brandweer rukte met groot matrieel uit, maar kon niet voorkomen dat de werkplaats werd verwoest en dat de vlammen oversloegen naar de winkel. De vuurzee was enorm, evenals de rookontwikkeling. Wel slaagde men erin veel caravans, die op het terrein van de werkplaats stonden, in veiligheid te brengen. Ook caravans en auto's die in de buurt stonden geparkeerd werden in allerijl in veiligheid gebracht.  

Het publiek werd op grote afstand gehouden in verband met het gevaar van ontploffende gasflessen en rondvliegend glas. Wel hebben omstanders meegeholpen om de gasflessen bij de loods weg te halen.

Mede omdat de brand over was geslagen naaar de winkel, schaalde de brandweer verder op en werd het aantal blusauto's tussen half drie en drie verdubbeld naar tien tot twaalf, inclusief bemanning.

Ook omliggende percelen lopen gevaar, zoals garage Dekker. De brandweer bracht verder de bedrijfscomputer van het autoschadebedrijf Sikkema al naar buiten. ,,Er is blijkbaar weinig vertrouwen meer in het behoud van dat pand'', aldus een ooggetuige.

zie voor meer de Alkmaarsche Courant van morgen


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Kan niemand een plaatje maken van NHN van de posten en welke nu ingezet zijn?  :)

Ik ben nu bezig met het opsommen van alle voertuigen in NHN
Zal wel een tijd in beslag nemen, maar misschien wel interessant als aanvulling op dit topic.


PV112

  • Persfotograaf/Cameraman
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
  • Veiligheidsregio Twente
    • PVS Fotografie
Amateur persfotograaf, Freelance cameraman voor SPSMedia  www.pvsfotografie.nl.  Twitter: @PVSFotografie / @losser112


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
http://www.sat24.nl/nl

Volgens mij kan ik de rook waarnemen vanaf sattelietverbinding!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Cobra4

  • Ploegleider BHV, CBRN instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,476
p2kflex
15:26:14 02-07-10GROUP-1Prio 1 (GG: inmelden bnh-inci-37) EENHEDEN NHN887 NHN683 NHN961 NHN962 INMELDEN
0201468BRW Den Helder (Beroeps Chauffeurs)
0201488BRW Den Helder (Lichtkrant Kazerne)
0201489BRW Den Helder (Lichtkrant Gemeente)
0201571BRW Enkhuizen (Logistiekgroep)
0201588BRW Enkhuizen (Lichtkrant Kazerne)
0201589BRW Enkhuizen (Lichtkrant Gemeente)
0201771BRW Hoorn (Beroepsploeg)
0201788BRW Hoorn (Lichtkrant Kazerne)
0201789BRW Hoorn (Lichtkrant Gemeente)
0202174BRW Medemblik (Nibbixwoud) (Blusploeg)
0202184BRW Medemblik (Nibbixwoud) (Lichtkrant)
0202189BRW Medemblik (Lichtkrant Gemeente)
0202999BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Monitorcode)