0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Ook in het veluwse ermelo horen we in de verte de eerste donderklappen en gerommel.. Ikzit op de camping dus hoop dat het een beetje meevalt anders kan ik achter de tent aanrennen...
Ik lees het nu pas, maar de buien van de 10e waren in Ermelo in ieder geval een stuk zwaarder. Er is bij ons op de camping een boom op een caravan gewaaid en op de Putterweg zijn bij restaurant 'De Schout van Ermel' en de buren twee enorme bomen omgewaaid. Pech voor de man die op het terrasje zat toen de boom omwaaide, hij is er nog redelijk vanaf gekomen met 'slechts' een paar gebroken ribben. De brandweer heeft hem 'uit de boom moeten zagen'. Een groot deel van een overkapping van het restaurant is ook afgebroken, maar wonder boven wonder waren ze maandag al weer open...
Hoe kom je aan die wijsheid?
En als dit werkelijk had gebeurd, had dit ook op het nieuws geweest..
Ik vraag me eerder af of dat hele verhaal wel waar is, vind het nogal bizar. Een boom die op een teras van een restaurant valt op een man. Nou dan had die man niet meer geleefd. En als dit werkelijk had gebeurd, had dit ook op het nieuws geweest..