Ik hoef bijvoorbeeld alleen de excuses van de Verpleegkundige hebben voor zijn foutje. Natuurlijk maakt iedereen fouten, maar doe het dan niet voor 2 camera's, waarvan je 100% zeker bent dat het online komt. Maar als Hulpverlener loop je toch altijd het risico om gefotografeerd/gefilmd te worden? En de door mij geplaatse foto's zijn gewoon plaatjes uit de film zelf. Als je hem op pauze zet en zo langs alle frames gaat, kom je hem misschien wel duidelijker tegen.
En het is geen slag of oorlog, het is gewoon willen weten wat hiermee wordt bedoeld. Is het tegen ons persoonlijk, of tegen alle filmers van hulpdiensten? Dat weten wij juist niet. Een oorlog bestaat altijd uit verschillende Slagen. Je kan de ene winnen, de andere verliezen, dit is altijd zo, hoe goed je ook bent. Mensen maken fouten, zo hebben wij, maar ook de Verpleegkundige gedaan. Zou ik dan aan jou mogen vragen wat jij zelf de kern vindt? Ikzelf vind dat er geen "echte" kern is, zeker niet als hier opeens over bijen worden gesproken.. Eigenlijk zou dit topic moeten heten; Ongelukkige fouten van Hulpverleners