Neenee, natuurlijk dwing ik niemand! Bij terugkeer van de ambulance keken ze nog wel naar ons maar verder is er niks gebeurd. En fouten van een hulpverlener worden helemaal niet uitvergroot(ik weet niet waar je dat uit kan halen uit mijn tekst). Natuurlijk wil ik een goede relatie hebben met de Ambulancedienst. Belediging is geen sprake van, ik heb geen klacht ingediend en zal dat ook niet doen. Ik was gewoon mede-filmer/getuige van dit voorval, en ik praat in dit topic mee als diegene. Het filmpje zelf(van mij) is inmiddels offline. Maar als iemand die gefilmd is gewoon netjes een bericht naar mij stuurd op Youtube, om te vragen of het filmpje eraf mag, dan doe ik dat ook. Heb dat tenslotte al enkele keren gedaan. En aan Tatuta; Een mens is een mens, een Verpleegkundige is ook een mens, maar dan met een medische opleiding. Misschien kan ik nog niet iets (goed)inschatten, maar ik kan tenminste iets terug zeggen. Wat verwachten jullie dan van mij als ik vragen mag? Jullie zeggen zelf dat ik sommige dingen nog niet zo goed kan inschatten. Ik probeer ervoor te zorgen dat ik mijn hobby zonder problemen kan uitoefenen. Meer heb ik echt niet te zeggen, ik hoop dan ook dat, als er iets is, dat dat gewoon via een prive bericht naar mij wordt gestuurd. Want iedereen blijft en blijft dingen leren, zo doe ik nu zeker ook. Ik was natuurlijk erg dankbaar dat ik die line-up foto's mocht maken, want je mag natuurlijk niet zomaar naar binnen. Ik plaats sowieso alle filmpjes online, maar als het zo wordt opgevat, dan gaat hij offline, zoals nu ook gedaan is.