Discussie beroepshouding hulpverlener n.a.v. film Ambupleeg

Auteur Topic: Discussie beroepshouding hulpverlener n.a.v. film Ambupleeg  (gelezen 67208 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

rob-r

• Forum gebruiker
  • SIGMA Breda, EHBOver. Breda
Reactie #100 Gepost op: 19 juli 2010, 18:35:09
Zou wel een stunt zijn een "moonende" chauffeur tijdens een A1 rit.
Heb je de foto van het jaar  0098

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Reactie #101 Gepost op: 19 juli 2010, 18:37:19
Zou wel een stunt zijn een "moonende" chauffeur tijdens een A1 rit.
Heb je de foto van het jaar  0098

Maar die moet je dan niet publiceren, het blijven mensen...  >:D
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..

P2000man

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • At work
Reactie #102 Gepost op: 19 juli 2010, 19:28:41
nou dan haal je de voorkant van de telegraaf wel

martjuh.denb

• Junior gebruiker
  • **
  • Brabant-Noord D1
Reactie #103 Gepost op: 19 juli 2010, 21:01:40
Of hij deelt een kopstoot uit als hij de betreffende fotograaf nog een keer ziet   ^-^
 Nou dan vind ik die wijs/ringvinger nog wel beter..   En een kopstoot geven vanuit een ambulance met A1 zal denk ik ook niet zo makkelijk gaan.. Maar misschien moet hij hem dan ook nog gaan verzorgen.
Maar misschien, aangezien alles nu is opgelost, dat hier een slotje opkan?
Brabant-Noord  D1 s'Hertogenbosch-Rosmalen

Gast48368

• Gast
Reactie #104 Gepost op: 19 juli 2010, 21:15:19
Alles is opgelost? Slotje?  ???

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Reactie #105 Gepost op: 19 juli 2010, 21:41:33
Wellicht kijkt de betreffende pleeg nog eens op dit forum en wil hij reageren met een motivatie en een persoonlijk verhaal, maar dan kan het niet meer omdat er een slotje op zit?
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..

LarsAmbu

• Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #106 Gepost op: 19 juli 2010, 21:47:53
Kans lijkt mij nihil, niet elke pleeg zit op dit forum of heeft er uberhaupt behoefte aan, ik denk na deze afgang door een filmer hij ook niet.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #107 Gepost op: 19 juli 2010, 22:05:48
En nu mijn serieuze vraag: wat voor dingen kan een chauffeur dan doen als hij gefrustreerd is? Dan kom je toch weer gauw uit op de middelvinger..?

Wat je nu ook al regelmatig ziet gebeuren ... Alle OGS uit en vervolgens, na het passeren van de filmfiguren alles weer aan
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #108 Gepost op: 19 juli 2010, 22:07:16
Pardon zeg, 6 paginas gezever over ene gefrustreerde ambulanceverpleegkundige diezijn midedelvinger opsteekt - was trouwens bijna niet te zien in het filmpje... gelukkig bood de ''still-functie'dan weer uitkomst..
afijn, much ado about nothing zou ik zeggen, ik zie de hele dag mensen arrogant/ongeinteresseerd/ naar mijn ambu kijkena ls we met een A1 rit erdoor/erlangs willen... bepaalde etnische autochtone en allochtone mensen en groepen maken daarbij ook wel eens wat gebaren of verbale opmerkingen, dat is ook altijd aangenaam voor mijn collega's en mijzelf om aan te zien en aan te horen.... onder het motto ''het kan altijd nog erger''

De actie van de AVP in kwestie is niet handig en ook niet erg professioneel, maar om dat nu 6 paginas uit te kauwen....,
 zonde van de tijd en het is zo mooi weer... ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Snyper

• Senior gebruiker
Reactie #109 Gepost op: 19 juli 2010, 22:29:18
Men probeert op 6 pagina's iets wat krom is recht te praten, daar stoor ik me aan  >:(