Dat is waarschijnlijk de spijker op zijn kop Henk, professioneel of niet.
Het topic : fotografen mag dit? vind ik een mooi voorbeeld voor de fotografen om van elkaar en met elkaar te leren, wat ethisch gezien wel en niet kan.
Wat Dinges aanhaalt dit is het hulpverleningsforum, dus ook hier kan je zeker uit op maken dat de professionele hulpverlener zelf ook ziet dat dit niet bij de juiste beroepshouding hoort en van leert (alle argumenten waarom zijn denk ik wel besproken, en dat het ook wel
begrepen kan worden ook)
Het is nog steeds
het doel van dit forum om van en met elkaar te leren.
Beste mensen,
Ik denk dat we allemaal scherp hebben dat waar het topic mee gestart is, not done is.
Iedereen moet dus op zijn hoede zijn voor de media, is persoonlijk mijn conclusie of je het dus leuk vindt of niet :|
(wellicht is dit mooi voor een nieuw topic als daar behoefte aan is, start het gerust op)
Pers vrijheid geeft een vrijbrief om professionele hulpverlening in de media te brengen (of je nu wel of niet met je knar op het www, tv, film etc. wil door 10 of 1 fotografen)
Postbus 51 heeft van die mooie spotjes:
de maatschappij, dat ben jij!noem me een moraal ridder
, maar ik blijf in deze context van de discussie ook nog steeds vanuit de patiënt denken, hoe zou jij het vinden als jij daar zo lag?
en dat heeft te maken met welke normen en waarden jij je bezig houdt. (hier bedoel ik dus heel Nederland mee hè
) dus ook de prof. maar ook de fotograaf