Zeer grote brand Hotel Het Witte Huis Wilhelminapark - Oegstgeest 25-07-2010

Auteur Topic: Zeer grote brand Hotel Het Witte Huis Wilhelminapark - Oegstgeest 25-07-2010  (gelezen 3713 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Xinne

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
  • VWO scholier
Inderdaad Hotel Het Witte Huis, dat sinds enkele weken gesloopt wordt. Van een agent tp te horen gekregen dat de brand relatief snel onder controle was omdat de bovenverdieping(en) reeds gestript zijn van brandbaar materiaal. Over de oorzaak is nog niks bekend, wel kunnen een gaslek en kortsluiting worden uitgesloten, in verband met het feit dat het gas en de elektriciteit al zijn afgesloten 0098

Hier enkele foto's: (Ik ben ze eventjes aan het verkleinen, dus nu nog maar even de asociaal grote foto's:)









I live in my own little world, but itīs ok.. We know me here.


alex97

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 233


JohnvdT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
  • www.johnvandertol.nl
    • www.johnvandertol.nl
Mooie plaatjes Alex97. Wij kregen de melding rond 09.00 uur. Was redelijk snel onder controle toch?


Xinne

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
  • VWO scholier
Mooie plaatjes Alex97. Wij kregen de melding rond 09.00 uur. Was redelijk snel onder controle toch?

Klopt, melding kwam om 9:03. Tussen 10 en half 11 was de brand alweer onder controle, mede doordat het pand dus al grotendeels gestript is van brandbaar materiaal.
I live in my own little world, but itīs ok.. We know me here.


alex97

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 233
Ho, fotoīs zijn niet van mij, ik lag nog te slapen  0098

Sorry dat ik het verkeerd gemeld heb, moet eigenlijk bron : leiden112nieuws.web-log.nl staan! Excuses..


Xinne

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
  • VWO scholier
Weet iemand of er al iets bekend is over de oorzaak van deze brand?
I live in my own little world, but itīs ok.. We know me here.