steek en slagwerend vest

Auteur Topic: steek en slagwerend vest  (gelezen 6937 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #10 Gepost op: 26 juli 2010, 17:23:14
ook voor handhaving, stadstoezicht en andere diensten :-X :-X :-X :-X
dan heet hij P6 POL NL
:) Dat wist ik niet.


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #11 Gepost op: 26 juli 2010, 18:53:33
ik ben hier onbekend mee, maar als agent krijg je dan geen vest van het korps waar je in dienst bent ?

Als het goed is wel en deze worden op maat gemaakt
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #12 Gepost op: 26 juli 2010, 22:15:00
Als het goed is wel en deze worden op maat gemaakt
Klopt. Er zijn een 10-20tal 'standaard'-vesten. Je borstomvang en lengte wordt gemeten. Dat voeren ze in een softwareprogrammaatje in. Daar rolt een maat uit. Je krijgt dan één van die standaardvesten om en dan wordt dat vest op de computer bijgesteld. Na een aantal weken ontvang je dan je veiligheidsvest.


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #13 Gepost op: 27 juli 2010, 18:02:52
Klopt. Er zijn een 10-20tal 'standaard'-vesten. Je borstomvang en lengte wordt gemeten. Dat voeren ze in een softwareprogrammaatje in. Daar rolt een maat uit. Je krijgt dan één van die standaardvesten om en dan wordt dat vest op de computer bijgesteld. Na een aantal weken ontvang je dan je veiligheidsvest.

en ze houden ook rekening met je koppel en VW en of je veel in de auto moet zitten of veel op straat loopt.
een Handhaver kan bv een langervest aan dan een Politie agent die steeds in en uit de auto moet of een beveiliger die steeds moet bukken

Incl. 1 witten en 1 zwarten buiten hoes net wat je zelf wilt tevens hebben ze t shirts en sokken die laten het zweet door
deze zijn onder je vest zeker aan te bevelen en met de sokken heb je geen last van zweet voeten.

en de service is echt te gek je hoeft maar te bellen en het word voor je geregeld
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #14 Gepost op: 27 juli 2010, 21:20:58
en ze houden ook rekening met je koppel en VW en of je veel in de auto moet zitten of veel op straat loopt.
een Handhaver kan bv een langervest aan dan een Politie agent die steeds in en uit de auto moet of een beveiliger die steeds moet bukken

Incl. 1 witten en 1 zwarten buiten hoes net wat je zelf wilt tevens hebben ze t shirts en sokken die laten het zweet door
deze zijn onder je vest zeker aan te bevelen en met de sokken heb je geen last van zweet voeten.

en de service is echt te gek je hoeft maar te bellen en het word voor je geregeld
 

Ik heb alleen witte buitenhoes gekregen?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #15 Gepost op: 28 juli 2010, 00:49:27
Zoals iedereen bij de politie helaas. Een mooie zwarte hoes zou niet verkeerd zijn. Er ligt zelf al een mooi ontwerp klaar maar het ministerie wil er niet aan >:(
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #16 Gepost op: 1 augustus 2010, 00:42:19
Zoals iedereen bij de politie helaas. Een mooie zwarte hoes zou niet verkeerd zijn. Er ligt zelf al een mooi ontwerp klaar maar het ministerie wil er niet aan >:(
Buitenhoes zal waarschijnlijk niet komen ook. Staat te agressief. Hoewel ik met een rechts kabinet wel iets meer verwacht op dit gebied.


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #17 Gepost op: 1 augustus 2010, 00:43:29
en ze houden ook rekening met je koppel en VW en of je veel in de auto moet zitten of veel op straat loopt.
een Handhaver kan bv een langervest aan dan een Politie agent die steeds in en uit de auto moet of een beveiliger die steeds moet bukken

Incl. 1 witten en 1 zwarten buiten hoes net wat je zelf wilt tevens hebben ze t shirts en sokken die laten het zweet door
deze zijn onder je vest zeker aan te bevelen en met de sokken heb je geen last van zweet voeten.

en de service is echt te gek je hoeft maar te bellen en het word voor je geregeld
 
Die shirts heb ik ook gehad, maar zelfs bij een surveillancedienst in de bus en af en toe uitstappen en rondje lopen blijft het uren broeien onder het vest. Heel vies.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #18 Gepost op: 1 augustus 2010, 08:27:33
Ik heb zelf shirts van de Hema gekocht, helemaal geen bijzondere maar ik ben persoonlijk minder bezweet en heb minder irritaties dan met die standaard shirts. Heel apart. 98uiye
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #19 Gepost op: 1 augustus 2010, 12:41:54
Ik heb zelf shirts van de Hema gekocht, helemaal geen bijzondere maar ik ben persoonlijk minder bezweet en heb minder irritaties dan met die standaard shirts. Heel apart. 98uiye
Hetzelfde heb ik met die shirts van Jack&Jones. Zitten lekker en minder irritatie + zweet.