SIGMA wedstrijden R'dam

Auteur Topic: SIGMA wedstrijden R'dam  (gelezen 9489 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Dani-L

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 5 oktober 2004, 17:58:51
Ik had wel het idee dat er kritisch werd gekeken naar de werkwijze en keuzen voor bepaalde zaken. Wanneer er dingen gedaan werden, die anders waren dat wat op de jury-lijsten stond, moesten we daarvoor toch wel een goede motivatie geven en hebben diverse discussies gehad.

Dat er een loterij zou hebben plaatsgevonden geloof ik niet. Maar een nek-aan-nekrace zou het best wel geweest kunnen zijn.

Grtz
Daniel


wimflaat

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 18 oktober 2004, 23:36:57
Dan maar hopen dat ze niet de sigmabus of ander matteriaal meenemen want dan kun je nog niks.
Hoeveel sigmateams zijn er eigenlijk in Flevoland ?

Eric

Een GNK-set voor de hele provincie...


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #52 Gepost op: 20 oktober 2004, 10:04:27
Flevoland is ook niet zo heel groot, zeker niet in vergelijking met Gelderland en Brabant.

Daarbij komt dat er in Gelderland in Barneveld een Sigma-team staat. deze kunnen, lijkt mij, binnen korte tijd in Flevoland zijn!

mzzl, d'n Druif
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #53 Gepost op: 20 oktober 2004, 10:41:28
Barneveld heeft idd een sigma team, alleen valt dat onder gelderland midden west, de gnk-set staat dus niet in Barneveld maar in Ede. Maar met de aanleg van de nieuwe snelweg A30 ben je zo in Barneveld.
Nurse powerrrrr


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #54 Gepost op: 20 oktober 2004, 18:40:57
Ik had wel het idee dat er kritisch werd gekeken naar de werkwijze en keuzen voor bepaalde zaken. Wanneer er dingen gedaan werden, die anders waren dat wat op de jury-lijsten stond, moesten we daarvoor toch wel een goede motivatie geven en hebben diverse discussies gehad.

Dat er een loterij zou hebben plaatsgevonden geloof ik niet. Maar een nek-aan-nekrace zou het best wel geweest kunnen zijn.

Grtz
Daniel

ook mijn meing