Ervaringen met REDREG

Auteur Topic: Ervaringen met REDREG  (gelezen 9915 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ernst Brokmeier

• Senior gebruiker
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #20 Gepost op: 29 september 2004, 23:43:11
Mee eens! Ook "mijn" brigade is druk bezig aansluiting te zoeken bij andere hulpverleningsdiensten als politie, brandweer, ambulance, SIGMA eenheden en natuurlijk andere brigades.

Om maar even bij redreg te blijven...het kan dus ook andersom. Wij hebben dit jaar voor het eerst met een netwerk tussen de posten gedraaid. voornamelijk voor de verslaglegging, rapportage en vondelingen. En hier gebeurt dus het tegenovergestelde..de gemeente zoekt aansluiting bij ons en wil volgend jaar met de kinder- EHBO post ook graag op het systeem worden aangesloten om zo snel over de actuele informatie te beschikken! ;-) en ook al is er weinig geld ze zijn nu een potje aan het zoeken om dit uit te betalen!
[img]/img]

Koen Wiegman

• Senior gebruiker
    • website overleg Samenwerkende Reddingsbrigades Kennemerland
Reactie #21 Gepost op: 30 september 2004, 13:25:03
En aangezien het opsporen van vermiste minderjarigen en het terugbezorgen van gevonden kinderen formeel een politietaak is heeft de politie misschien ook wel interesse.
Geloof in eigen kracht en identiteit kunnen de brigades ver brengen!

T-J

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 10 oktober 2004, 15:00:21
<start beetje offtopic>
Vandaag (10 oktober 2004) is een upgrade van RedReg beschikbaar via onze website (www.reddingsbrigade.net/redreg). Met deze upgrade zijn veel onvolkomenheden uit de eerste versie weggewerkt, is functionaliteit toegevoegd en zijn een paar kleine, voor de gebruiker vrijwel onmerkbare, aanpassingen gemaakt. Voor meer info over deze upgrade verwijs ik naar onze website.
</einde beetje offtopic>

Martijn van Mourik

• Gast
Reactie #23 Gepost op: 12 oktober 2004, 18:53:48
Hallo T-J! Leuk dat jullie dat programma gemaakt hebben, ik heb er zelf nog niet mee gewerkt maar daar zal zeker verandering in komen :D.  
Gaan jullie ook door met de programmeren van het programma? Verbeteringen maken enzo en misschien ook een netwerkversie?

Wij hebben zelf nog niet de beschikking over breedband/ continue internetverbinding maar misschien dat die in de nieuwe post wel komt.

T-J

• Gast
Reactie #24 Gepost op: 12 oktober 2004, 19:00:05
Beste Martijn,

Wij hebben RedReg niet als netwerk-product gemaakt, en het ziet er niet naar uit dat dat er in de huidige vorm nog van komt. (Hoofdzakelijk door de beperkingen van Access op dat gebied, maar ook doordat we nu alledrie geen student meer zijn :-* We moeten van onze baas ook nog wat uren maken... ;)

Wat betreft het doorprogrammeren: zie de nieuwste upgrade! In principe zullen wij de boel definitief overdragen aan RedNed, maar waarschijnlijk zullen wij in verloren uurtjes mogelijk nog wel wat blijven knutselen. Zeker als er nog fouten in blijken te zitten waardoor het programma onbruikbaar is.

Leuk dat je RedReg gaat uitproberen! Je hebt daarvoor geen breedbandverbinding nodig, dus je kan het op je gemak thuis uitproberen. Laat hier even weten wat je ervaringen zijn!!

Groetjes! :D

Martijn van Mourik

• Gast
Reactie #25 Gepost op: 12 oktober 2004, 22:40:01
Zal ik zeker doen! Thuis heb ik wel breedband, maar dat breedband was meer voor dat netwerk, maar dat wordt dan inderdaad zeer complex, en aangezien dit een afstudeer project was... :D

SARwacht

• Forum gebruiker
  • Hulpverlening is MIJN ding!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #26 Gepost op: 2 april 2006, 21:08:13
Werken er nu nog brigades met RedReg?

gr,

Paul
Centralist Politie Meldkamer eenheid Rotterdam Verbindings-coördinator Ouddorpse Reddingsbrigade. Strandwacht ORB Ouddorp

T-J

• Gast
Reactie #27 Gepost op: 2 april 2006, 22:08:03
Ja, in Leidschendam gebruiken we het programma nog steeds naar volle tevredenheid. Ben ook wel benieuwd wie het nog meer gebruikt (heeft)

SARwacht

• Forum gebruiker
  • Hulpverlening is MIJN ding!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #28 Gepost op: 2 april 2006, 22:16:14
Is de laatste versie nog steeds 1.2 van 2004?

gr,

Paul
Centralist Politie Meldkamer eenheid Rotterdam Verbindings-coördinator Ouddorpse Reddingsbrigade. Strandwacht ORB Ouddorp

T-J

• Gast
Reactie #29 Gepost op: 3 april 2006, 11:50:34
Is de laatste versie nog steeds 1.2 van 2004?

gr,

Paul

Ja, ik heb geen reacties meer ontvangen dat er bugs in die versie zitten. Ik zou graag een modernere versie maken (web based, multi-user enz.) maar ja, 'k ben geen student meer en daarmee is de beschikbare tijd gereduceerd tot bijna nul. :( Gebruik jij RedReg of heb je het ooit gebruikt? Wat zijn je ervaringen?