Nu begrijp ik best dat dat het vak is waar extra informatie over het object in geplaatst kan worden of een eventuele tweede straatnaam; maar is het niet mogelijk om die tweede dubbele punt weg te laten indien er niks extra's ingeplaatst is? Vanuit mijn eigen programmeerkennis met b.v. PHP is zoiets zeer makkelijk te scripten, dus dan moet dat met zo'n systeem toch ook te doen zijn?
Het gaat om GMS he
Dat systeem wat door computerexperts meermalen volledig is afgekraakt
Bovendien, ik snap je wel hoor, maar je moet uitkijken dat je zoiets niet onnodig ingewikkeld maakt.
Het begon ooit met BR 1 JAARBEURSPLEIN UT, transparanter kun je het niet krijgen.
{BR/HV} {PRIO} {STRAAT} {GEMEENTE}
Nu staan er zelfs vaste woorden in, zoals :
PRIO {PRIO} {MC} : {OBJECTNAAM} : {STRAAT} : {HUISNUMMER} {TOEVOEGING} {POSTCODE} {GEMEENTE} {EENHEDEN}
Als jij een zogenaamde ternary operation wilt hebruiken (a>b ? x : y) dan wordt het gebruik van dubbele punten ineens erg lastig, want die hebben thans al een functie. Ook daar valt wel weer omheen te werken, maar ik zei al; zo'n regel moet niet te lang/ingewikkeld worden. Zo'n ramp zijn die twee opvolgende dubbele punten nu ook weer niet. Dat het niet mooi is dat ben ik met je eens