Bernardine van Station Medemblik in vlammen opgegaan

Auteur Topic: Bernardine van Station Medemblik in vlammen opgegaan  (gelezen 9986 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

simon e

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #10 Gepost op: 2 augustus 2010, 21:40:26
LAAT DIE ER MORGEN HEEN GAAN


Highlander

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 172
Reactie #11 Gepost op: 2 augustus 2010, 22:15:34
>:(Oh jee Henk , je bedoelt zeker weten de Gooier en je gaat ook hier alweer het spelletje "hoe maken we hier een discussie rond Huizen van" spelen....


simon e

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #12 Gepost op: 2 augustus 2010, 22:19:18
het is indedaad de gooier.
en nee ik doe aan de diskusie rond huizen niet mee.
er is meer als de randmeren.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #13 Gepost op: 2 augustus 2010, 22:24:15
het is indedaad de gooier.
en nee ik doe aan de diskusie rond huizen niet mee.
er is meer als de randmeren.

Ik dacht dat dat nog geheim moest blijven?  998765

Henk


Highlander

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 172
Reactie #14 Gepost op: 2 augustus 2010, 22:24:36
Sorry Simon, ik zat niet op jou te reageren.
En uiteraard hoop ik dat Medemblik zo snel mogelijk een reserveboot krijgt en als dat de Gooier is: prima.
Maar waar ik een beetje moe van wordt is dat Henk elk onderwerp weet om te turnen tot de Huizen-show.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #15 Gepost op: 2 augustus 2010, 22:30:53
Sorry Simon, ik zat niet op jou te reageren.
En uiteraard hoop ik dat Medemblik zo snel mogelijk een reserveboot krijgt en als dat de Gooier is: prima.
Maar waar ik een beetje moe van wordt is dat Henk elk onderwerp weet om te turnen tot de Huizen-show.

Kan ik er wat aan doen dat de Gooijer uit Huizen komt? Ze hebben er een fantastische boot aan.

Dat ze er maar lang plezier van mogen hebben.

Henk


Rescue-Boy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 235
  • Velocitas-Vis-Nostra
    • Arctic-challenge
Reactie #16 Gepost op: 2 augustus 2010, 22:33:44
Sorry Simon, ik zat niet op jou te reageren.
En uiteraard hoop ik dat Medemblik zo snel mogelijk een reserveboot krijgt en als dat de Gooier is: prima.
Maar waar ik een beetje moe van wordt is dat Henk elk onderwerp weet om te turnen tot de Huizen-show.

Hee dat roep ik al jaren, laten we een apart topic openen over de perikelen in Huizen en omgeving, kan Henk zich daar uitleven zonder elke discussie te smoren in een Huizen verhaal.(alsof Huizen zou kunnen fungeren als een doorsnee van hoe het op het water gaat en geregeld is)


Res  123chill
NoordBorgh go's North again in 2009


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #17 Gepost op: 2 augustus 2010, 22:39:34
Dit gaat over de perikelen in Medenblik, en de Gooijer gaat daar heen. Dat is relevant nieuws. ik ga hier niet in de verdediging in op een HOGE discussie, dat is niet relevant.
Gelieve niet alles wat ik zeg bestempelen als komende uit die ene hoek.

. (punt)

Henk


stormvogel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 139
Reactie #18 Gepost op: 3 augustus 2010, 00:00:05
jongens Henk heeft in het topic over harlingen beterschap belooft dus geef hem een kans overigens word HOGE niet aangevallen maar jij zelf Henk


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #19 Gepost op: 3 augustus 2010, 00:16:21
jongens Henk heeft in het topic over harlingen beterschap belooft dus geef hem een kans overigens word HOGE niet aangevallen maar jij zelf Henk

Ooooh, gelukkig dan is het niet erg. Maar dan kan ik er nog steeds niets aan doen dat ze voor de Gooier uit Huizen kiezen, daar heb ik geen invloed op.
Ook staat het me hopelijk vrij om haar een mooie snelle boot te vinden. Al ik uit Zandvoort kwam of uit Scheveningen was de kans dat ik dat wist (dat ie naar Medenblik gaat en dat je snel is en mooi) aanmerkelijk kleiner en had ik ook niets gezegd. Als ik uit enkHuizen kwam had ik het ook geweten, maar dan is dat niet erg.

Fijn, hebben we dat weer duidelijk.

Henk