Vorming nationale politie

Auteur Topic: Vorming nationale politie  (gelezen 185778 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #510 Gepost op: 25 mei 2015, 01:32:56
Citaat van: moppersmurf link=msg=1352228 date=1432510220
Stel de vraag eens anders  >:D
Zijn er verbeteringen doorgevoerd die lijken op het verleden?  998765
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #511 Gepost op: 25 mei 2015, 08:41:24
Ja


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #512 Gepost op: 25 mei 2015, 09:13:46
Citaat van: PietjePuk link=msg=1352236 date=1432536084
Ja
Vertel!


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #513 Gepost op: 25 mei 2015, 10:07:26
Ik weet van iemand die een rol had binnen BCCB had, op districts niveau. Binnen de NP kwam die functie niet terug.

Heeft nog geen 2 maanden geduurd voor men er achter kwam wat ie eigenlijk allemaal deed en hoe belangrijk het is.
Hij doet nu het werk dus weer ;)


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #514 Gepost op: 25 mei 2015, 23:41:19
Citaat van: HIT link=msg=1352229 date=1432510376
Zijn er verbeteringen doorgevoerd die lijken op het verleden?  998765

Nee!

 >:D

O? waarom niet moppersmurf?

Nou om de simpele reden dat dezelfde mongolen op dezelfde plek zitten en er feitelijk dus geen reet veranderd, behalve dat een aantal van deze mongolen de kans krijgen om het imperium uit te breiden.

Rectificatie op mijzelf: nee! Met mongolen bedoel ik niet de bevolkingsgroep en ook niet hen die bij geboorte verstandelijk minder bedeelt zijn dan het gemiddelde. Ik bedoel slechts hen die er bewust voor kiezen om het verstand niet te gebruiken terwijl ze dat wel moeten doen, en zij die veelal werkzaam zijn bij de/het/een VTSPN (voormalig). Maar dat laatste is vooral op persoonlijke titel e050
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #515 Gepost op: 26 mei 2015, 08:12:30
Citaat van: moppersmurf link=msg=1352383 date=1432590079


 Maar dat laatste is vooral op persoonlijke titel e050
:-*


DD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 351
Reactie #516 Gepost op: 28 mei 2015, 11:34:36
Citaat van: moppersmurf link=msg=1352383 date=1432590079
Nou om de simpele reden dat dezelfde mongolen op dezelfde plek zitten en er feitelijk dus geen reet veranderd, behalve dat een aantal van deze mongolen de kans krijgen om het imperium uit te breiden.

Rectificatie op mijzelf: nee! Met mongolen bedoel ik niet de bevolkingsgroep en ook niet hen die bij geboorte verstandelijk minder bedeelt zijn dan het gemiddelde. Ik bedoel slechts hen die er bewust voor kiezen om het verstand niet te gebruiken terwijl ze dat wel moeten doen, en zij die veelal werkzaam zijn bij de/het/een VTSPN (voormalig). Maar dat laatste is vooral op persoonlijke titel e050

U maakt wel erg veel taalfouten om een ander zo de les te lezen. Kennelijk draagt U zelf weinig verantwoording in de organisatie.
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #517 Gepost op: 28 mei 2015, 15:53:45
Citaat van: DD link=msg=1352810 date=1432805676
U maakt wel erg veel taalfouten om een ander zo de les te lezen. Kennelijk draagt U zelf weinig verantwoording in de organisatie.

En de meerwaarde cq toevoeging aan de discussie van deze subjectieve waarneming is ?


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #518 Gepost op: 29 mei 2015, 02:13:39
Citaat van: DD link=msg=1352810 date=1432805676
U maakt wel erg veel taalfouten om een ander zo de les te lezen. Kennelijk draagt U zelf weinig verantwoording in de organisatie.

Sorry, ik ben het geheel met u eens. Er zitten een aantal tikfouten en taalfouten in mijn commentaar. Ik zal het een en ander rectificeren.

Citaat van mijzelf maar dan taaltechnische gecorrigeerd:
"O? waarom niet moppersmurf?

Nou om de simpele reden dat dezelfde mongolen op dezelfde plek zitten en er feitelijk dus geen reet veranderd. Helaas behouden een aantal van deze mongolen de mogelijkheid om het imperium uit te breiden.

Rectificatie op mijzelf: nee! Met mongolen bedoel ik niet de bevolkingsgroep en ook niet hen die bij geboorte verstandelijk minder bedeelt zijn in IQ dan het gemiddelde zoals dat door de wetenschap is vastgesteld. Ik bedoel slechts hen die er bewust voor kiezen om het verstand niet te gebruiken terwijl ze dat wèl moeten doen. Daarnaast benoem ik hen die veelal werkzaam zijn bij de/het/een voormalig VTSPN bijvoorbaat als stelletje mongolen. Maar die laatste regel is vooral op persoonlijke titel, puur op ervaring gebaseerd en waarvoor ik elke verantwoording zal dragen."

aan de mods: Ik neem deze bewoording op geen enkele wijze terug!

Zadel mij op met troep! Ik zadel jou op met bagger. Helaas maakt het in beide gevallen geen reet uit  98uiye We worden er geen bal beter van.   :o
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #519 Gepost op: 1 juni 2015, 00:05:27
Citaat van: moppersmurf link=msg=1352970 date=1432858419
Sorry, ik ben het geheel met u eens. Er zitten een aantal tikfouten en taalfouten in mijn commentaar. Ik zal het een en ander rectificeren.

Citaat van mijzelf maar dan taaltechnische gecorrigeerd:
"O? waarom niet moppersmurf?

Nou om de simpele reden dat dezelfde mongolen op dezelfde plek zitten en er feitelijk dus geen reet veranderd. Helaas behouden een aantal van deze mongolen de mogelijkheid om het imperium uit te breiden.

Rectificatie op mijzelf: nee! Met mongolen bedoel ik niet de bevolkingsgroep en ook niet hen die bij geboorte verstandelijk minder bedeelt zijn in IQ dan het gemiddelde zoals dat door de wetenschap is vastgesteld. Ik bedoel slechts hen die er bewust voor kiezen om het verstand niet te gebruiken terwijl ze dat wèl moeten doen. Daarnaast benoem ik hen die veelal werkzaam zijn bij de/het/een voormalig VTSPN bijvoorbaat als stelletje mongolen. Maar die laatste regel is vooral op persoonlijke titel, puur op ervaring gebaseerd en waarvoor ik elke verantwoording zal dragen."

aan de mods: Ik neem deze bewoording op geen enkele wijze terug!

Zadel mij op met troep! Ik zadel jou op met bagger. Helaas maakt het in beide gevallen geen reet uit  98uiye We worden er geen bal beter van.   :o
..toch bizar dat helemaal niemand enig weerwoord weet te plaatsen!Is het zo triest gesteld binnen de Politie en heb ik gewoon gelijk of durft er nou niemand een weerwoord te plaatsen omdat ze eigenlijk wel weten dat ik gelijk heb? (uitdaging.......)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens