Natuurlijk wel. Waar moeten we anders het gas vandaar halen en de CO2 opslaan?
Het is niet de bedoeling dat met grotere regio's ook de lokale teams groter gaan worden (al is dat wel een ontwikkeling die de laatste jaren plaatsvindt). Ook die grotere regio's houden hun onderverdeling in districten en teams. Je zou heel zwart-wit kunnen zeggen dat eigenlijk alleen de regionale taken en korpsleiding worden samengevoegd. De lokaal gebonden politiezorg moet lokaal gebonden blijven of liever zelfs intensiveren.
Of dat in de praktijk ook zo gaat werken is vers twee.
Als je kijkt naar inwoneraantallen, zullen de regio's aanzienlijk minder verschillen dan ze verschillen in oppervlakte.
Dank voor je antwoorden, Maarten.
Dus consumeren en produceren? En dan wij de rommel van een ander onder de grond. Mooi niet!! a13
Ik hoop met je dat we onze eigen mensen houden. Nu ken je er tenminste een aantal en als je ze niet meer kent dan werkt dat niet in mijn ogen.
Je merkt het nu al een beetje. Als er een "vreemde eend" in de bijt is dan moet er eerst aan elkaar gesnuffeld worden.
Dus eigenlijk zeg je dus ook dat er gewoon een aantal agenten zijn per aantal inwoners. Dacht ik ook al.
En hoe zit het dan met voertuigen? Heeft de oppervlakte van een regio daar ook nog iets mee te maken?