0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.
Voor wat wordt die nou werkelijk ingezet?Hij hangt in ieder geval aan uitrukvoorstellen mbt de tram en rijd mee bij een melding auto te water.Als we die uitrukken even niet meetellen, is het een apparaat wat wel erg minimaal eruit gaat/nodig is.
De reden dat de brandweer met deze taak is belast heeft als belangrijkste oorzaak dat geen andere organisatie 365/7/24 zo paraat is als de brandweer.
Zo'n beetje elke berger die er zijn brood mee verdient en (toch al) vast zit aan de opkomsttijden van CMI/CMV ....Kan me niet voorstellen dat het ''goedkoper'' is om 24/7/365 een grote kraan en twee fulltime medewerkers in dienst te hebben
zit er een vaste bemanning op of een springbemanning?
Een springbemanning die zowel de GK als de 7840 kan bemannen :http://www.regio15.nl/brandweer/brwvoertuigen/234-157480
Die KK kan ook afgevoerd worden.De TWH die hij standaard zou moeten rijden kan dan op Rijswijk geplaatst worden. Is ook dichtbij de A4/A12/A13.
Je kan het ook andersom bekijken. Wat dacht je van een extra voertuig op Leidschenveen? Zoals een HV bijvoorbeeld. Waar die dan vandaan moet komen weet ik ook niet (Leidschendam?) zodat je in elk geval snel op de snelwegen bent, daar gebeurt immers het nodige. Zo krijg je ook een betere spreiding van het materieel en die 2 man op Leidschenveen zitten minder duimen te draaien...