leuke discussie over de kleding. opzich zie ik 1 verplichte leverancier niet direct als een probleem, maar inderdaad zouden we dan wel eens kunnen kijken naar de prijs van het een en ander. Daarnaast mag de levertijd ook wel eens wat naar beneden, sommige dingen zit je maanden op te wachten.
Als je alles bij een leverancier regeld kun je ook meer soorten kleding regelen en toch alles goed op elkaar afstemmen. Ze vind ik de bodywarmer van de parka maar een lomp log ding, die bij het verlenen van hulp verschrikkelijk in de weg zit. Daarnaast zou ik een winterbroek ook wel op prijs stellen.
Waar ik me persoonlijk veel meer zorgen over maak is de opvallendheid van de kleding. Het grappige is dat ik merk dat er een sterke behoefte is aan meer low profile kleding. Aan de andere kant loop ik veel op evenementen in de stad, waar we met onze witte blousjes of rode truien absoluut niet opvallen. Ik zag pas een mountainbike team van het rk. Die hadden rood met gele kleding. Mooie reflecterende strepen erop, dus goed herkenbaar en lekker veilig. Zoiets zo ik graag landelijk zien!