andere kleding

Auteur Topic: andere kleding  (gelezen 13719 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jasper

• Forum gebruiker
Reactie #50 Gepost op: 31 mei 2011, 12:32:58
En waar halen we vanaf nu de kleding vandaan? :-\
http://www.tctubantia.nl/regio/8795689/Kwintet-KLM-Kleding-sluit.ece
SB Calamiteiten UMCN / Event Medical Service Uden / Het Nederlandse Rode Kruis afd. Nijmegen

Redcrosser

• Forum gebruiker
Reactie #51 Gepost op: 31 mei 2011, 16:16:01
Als het goed is heeft iedere afdeling een code, en zeker ieder district. Mijn ervaring is dat ze binnen een week leveren.
Anders kun je bij het Regionaal Servicecentrum terecht.

Als het goed is, onze afdeling heeft jaren geen kleding besteld omdat ze gewoon op voorraad hadden. Nu ik het magazijn op me heb genomen, en er weer nieuwe vrijwilligers bij komen moet er toch nieuwe kleding worden besteld..

Enja, waar die code dan ooit beland is...

EHBjOOST

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #52 Gepost op: 1 juni 2011, 00:13:53
Toch ben ik als ik de verhalen zo lees nog steeds blij met mijn G&S ( of hoe het nu dan heet ) kleding. Afgelopen jaar nieuwe set gekregen. Mouwen op de goede lengte(bestelt). Goed fleece vest met mouwen op de juiste lengte gemaakt .

O0

Alleen me jas is mijn 'oude G&S' gebleven. mijn oude set hangt nog wel in de kast, maar die is duidelijk aan het slijten door veel gebruik :) Wat ik niet gek vind na bijna 9 jaar veel diensten draaien. Ik schat dat die ondertussen een keer of 250 is gewassen en de stof verkleurd een beetje.
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken

Marnix

• Senior gebruiker
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Reactie #53 Gepost op: 1 juni 2011, 16:55:22
En waar halen we vanaf nu de kleding vandaan? :-\
http://www.tctubantia.nl/regio/8795689/Kwintet-KLM-Kleding-sluit.ece
Vooralsnog blijft Kwintet gewoon leveren, alleen vanaf volgend jaar niet meer vanuit Enschede.
CN NRK