4 september 2010 Opendag brandweer Lelystad (Fl)

Auteur Topic: 4 september 2010 Opendag brandweer Lelystad (Fl)  (gelezen 3239 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rem112Almere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
  • www.hv-almere.nl
Gepost op: 1 augustus 2010, 17:52:23
Opendag brandweer Lelystad

Spectaculaire demonstraties, rondleidingen door de kazerne en diverse activiteiten voor kinderen zijn slechts een paar ingrediënten van de open dag die op zaterdag 4 september door Brandweer Flevoland in Lelystad wordt gehouden.

Op deze dag is er van 10.00 tot 16.00 uur op de kazerne in Lelystad van alles te doen. Op de kazerne geeft de brandweer hulpverleningsdemonstraties, kleine en grote blusshows, worden er auto's opengeknipt en verzorgen de duikers een demo in een speciale duiktank die van glas is zodat men op een interactieve manier kan zien wat een brandweerduiker onderwater doet. Bij veel demonstraties wordt door brandweermensen uitleg gegeven.

Maar er is meer te doen. De jeugdbrandweer geeft een demo en biedt de jeugd de mogelijkheid om zelf aan een lagedruk straalpijp te staan. Verder zijn voertuigen van ambulancedienst, provincie, politie en Defensie aanwezig. Mensen van de betreffende organisaties zijn beschikbaar om uitleg te geven over hun voertuigen. De brandweer geeft het publiek de gelegenheid om met de nieuwe hoogwerker mee te gaan naar 34 meter hoogte en van de skyline van Lelystad te genieten.

Locatie

Brandweerkazerne Lelystad, Gordiaandreef 101.


Topictitel aangepast aan format en bericht gekoppeld aan kalender.




JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2010, 13:38:20
Ik ben erbij!  O0
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Rem112Almere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
  • www.hv-almere.nl
Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2010, 13:13:08
Ik ben erbij!  O0
me 2
ga of met de fiets er naar toe of met de trein of met paul in de auto
denk dat het de auto word want heb dan nog kans dat ik de brandweerdag retour route nog heb van de gehandicapten dag 25e editie


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2010, 18:40:34
met een beetje geluk zal ik ook aanwezig zijn


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:33:33
Misschien leuk om op een bepaalde tijd ergens bij een plek af te spreken.. bijvoorbeeld met ambuluik ofzo.. lijkt me leuk om wat forumleden te ontmoeten :P

Remi ken ik dan al maargoed :P haha
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Rem112Almere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
  • www.hv-almere.nl
Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2010, 23:53:35
Misschien leuk om op een bepaalde tijd ergens bij een plek af te spreken.. bijvoorbeeld met ambuluik ofzo.. lijkt me leuk om wat forumleden te ontmoeten :P

Remi ken ik dan al maargoed :P haha

Lijkt me een goed idee Jordy. Ben wel eens waar totaal niet bekent met Lelystad maar kan bv wat Jordy al zegt Ambuluik of Lichtkrant in de kazerne rond 9:50 ofzo. Kennis maken voor dat het begint.


Rem112Almere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
  • www.hv-almere.nl
Reactie #6 Gepost op: 29 augustus 2010, 18:04:37
Voor de mensen die buiten Flevoland komen en deze open dag willen bezoeken en met de trein komen. Houd er rekening mee dat je langer onderweg ben i.v.m werkzaamheden tussen Almere Oostvaarders <-> Lelystad Centrum.

Extra reistijd: 15 min


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #7 Gepost op: 1 september 2010, 09:26:57
Auto parkeren ?

Iemand tips ?


Rem112Almere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
  • www.hv-almere.nl
Reactie #8 Gepost op: 1 september 2010, 10:45:51
Auto parkeren ?

Iemand tips ?

Daar staat inderdaad niks over aangegeven. Heb brandweer Flevoland een mail gestuurt waar je deze dan het beste kan parkeren.
Als ik daar antwoord op heb zal dat hier komen te staan. Hoop voor Zaterdag.


Rem112Almere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
  • www.hv-almere.nl
Reactie #9 Gepost op: 1 september 2010, 11:24:13
Auto parkeren ?

Iemand tips ?

Aan de overzijde van de straat is parkeergelegenheid om de auto te parkeren. Natuurlijk zal dit niet voldoende zijn voor alle bezoekers maar er is parkeergelegenheid aanwezig.

Dat is bij De Doelen(<<straat)