Zondag 16 november 2008 Stichting Ambulancewens bij Kruispunt

Auteur Topic: Zondag 16 november 2008 Stichting Ambulancewens bij Kruispunt  (gelezen 5026 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Bart S

• Gast
Aanstaande zondag 16 november is de Stichting Ambulance Wens om 22.54 te zien op Nederland 2 bij het programma Kruispunt.
De KRO heeft ons een paar dagen gevolgd en is met twee wensen mee geweest, ze zullen een verslag van een halfuur uitzenden om zo aan de mensen in Nederland te laten zien wat de Stichting Ambulance Wens doet.
We willen vragen of jullie dit door willen vertellen zodat er veel mensen kunnen zien wat we doen.

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Rene112

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 19 november 2008, 23:01:21
Zeker indrukwekkend... zowel de uitzending als de vele voorbeelden op jullie website!
Ik heb erg veel respect voor jullie werk.

De stichting Ambulancewens is een club waar ik graag een bijdrage aan zou willen leveren. Op welke wijze weet ik nog even niet.... maar dat komt nog wel!

groeten,
René de Caluwé

Bart S

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 27 november 2008, 15:41:18
Op donderdag 4 december om 17.00 uur Nederland 2  is de Stichting Ambulance Wens weer te zien op de TV, ditmaal in het programma Nederland Helpt.
Er zal een terugblik te zien zijn van het afgelopen jaar, dit omdat we vorig jaar Helpende Hollander zijn geworden.

Zegt het voort!

zomervlinder

• Forum gebruiker
  • niet elke verandering is een verbetering.
Reactie #4 Gepost op: 24 januari 2009, 01:38:28
Ik promoot de Stichting in Amsterdam en vindt ze echt super!

Bart S

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 2 maart 2009, 20:08:24
Ik blijf maar even in dit topic....

Doodzieke deborah vecht voor laatste wens

* Publicatie: 02/03/09 08:24
    * Laatst gewijzigd: 02/03/09 10:42

De 21-jarige Deborah heeft de ziekte Von Recklinghausen en heeft nog maar een paar maanden te leven. Haar grootste wens was om ooit nog eens het kasteel van Sisi in Wenen te bezoeken maar zelf had ze de middelen niet om dit te doen.

Toen Stichting Ambulance Wens dit hoorden twijfelden ze geen minuut en brachten ze Deborah en haar moeder met een ambulance naar Oostenrijk. Voor het ongeneeslijk zieke meisje een onvergetelijke ervaring waar ze de organisatie eeuwig dankbaar voor is. Haar laatste energie wil ze daarom gebruiken om geld in te zamelen voor een nieuwe ambulance zodat de stichting hun goede werk voort kan zetten.

Wilt u Deborah helpen deze droom waar te maken?
Het rekeningnummer is: Rabobank 1489.78.673
t.n.v. B.B.T. Uitendaal en/of S.J. Uitendaal inzake Stichting Ambulance Wens

Meer vanavond in de late editie van Hart van Nederland. Allemaal kijken dus!

zomervlinder

• Forum gebruiker
  • niet elke verandering is een verbetering.
Reactie #6 Gepost op: 3 maart 2009, 13:36:52
Linkje naar hart van nederland voor iedereen die het niet zag.

http://www.hartvannederland.nl/item/19669/Laatste_wens_in_vervulling

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 2 augustus 2010, 11:00:10
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2010%2FAugustus2010%2FNog%20een%20keer%20terug%20naar%20De%20Rotterdam

Zowel TV- als radio-uitzending. Leuk stukje en ook leuke reacties op de site van RTV Rijnmond.
greetz,  Enrique