eens!
Maar Annemiek, in tegenstelling tot de brandweer hebben wij verscheidene dagen verhoogde kans op een uitruk. Als er zuid wester storm wordt verwacht aan het einde van een mooie zomerdag ga ik jou alarmeren weetje... En als je dan gedronken hebt en niet meegaat mis ik een goede kracht en mag jij niet vliegen!
Henk
Natuurlijk hou ik er op dagen/avonden dat er een goeie wind verwacht wordt heus wel rekening mee en zal dus op voorhand niet drinken.
Maar als het een doodnormale dag is en ik heb zin in een biertje/wijntje/likeurtje dan neem ik dat.
Als je elke dag rekening moet houden met een eventuele uitruk kan je toch niet meer je normale leven leiden...
"Ik ga niet op visite buiten Huizen,want anders ben ik niet bereikbaar voor een uitruk" Dan leef je toch niet meer lekker lijkt me!
Als men lekker wil pimpelen met de groep na sluitingstijd,doe dat dan gewoon niet op de post. De reddingspost is geen kroeg. Zolang de post bemand is gaan mensen ervan uit dat die bemanning ook ingezet kan worden. Logisch,want ze zitten toch nog op de post?!!
Eén biertje,prima,maar ga niet zo ver dat iedereen lazerus de post verlaat,daar is dat ding niet voor!