Wat mag of niet mag, bepaald je bestuur van jou clubje.
Dus Peter, toon ballen en laat ook een andere ploeg op komen.
Dat doen we ook..
Het gaat niet om het biertje, als alcoholische versnapering, maar om de evaluatie en het rustmoment.
Ons bestuur beleid zegt geen alcohol, en/of drugs of andere geestverruimende middelen op de post.. Die evaluatie en rust moment is natuurlijk erg belangrijk. maar helaas zonder biertje, maar een cola mag natuurlijk wel..
De meeste vrijwilligers hebben naast hun vrijwillige inzet ook een baan. En er is geen ARBO commissie de ATB controleert op een reddingspost.
Tja, bekend probleem, maar wel iets als operationeel verantwoordelijk manager of als bestuur rekening mee te houden..
Ehh, Peter. Er is een nuance verschil wat de één ziet als personeelsfeest en de ander als een gezellige zomerdagafsluiting. Tijdens personeels feestjes is niemand in operationele kleding,
Toppie, zo zou ik het ook doen, en een oproepclubje paraat of wel op feesie, maar dan geen alcohol.
maar na het opruiemn vanhet materiaal en het schoonmaken van de reddingspost ga ik genieten op het balkon van de reddingspost en mag ik dan GEEN biertje nemen? Terwijl ik de zon onder zie gaan met de wetenschap dat ook ik morgen weer op dit strand actief bezig ben met één van de operationele en preventieve taken van de reddingsbrigade.
Helaas Rolf, ga lekker genieten van de ondergaande zon. maar helaas op de post zonder dat lekkere koude biertje. Wil je beslist dat biertje, moet je naar het terrasje iets verder op, maar dan zonder herkenbare kleding..
Tenminste volgens ons beleid dan..