GRIP 1 Zeer grote binnenbrand Restaurant Oostdijk - Willemstad 13-08-2010

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote binnenbrand Restaurant Oostdijk - Willemstad 13-08-2010  (gelezen 7790 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Brandweer heeft even een kleine deur open gedaan, maar ze zijn niet naar binnen gegaan dus ook geen slangen naar binnen.


free3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 447
marco mooie fotos hoor O0 O0 O0

greetz free
hoofdbrandwacht/chauffeur rode kruis alkmaar ehbo met AED-bedienaar


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Voor de liefhebbers van discussievoer. Niet dat het veel duidelijker wordt mgoed:

Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Voor de liefhebbers van discussievoer. Niet dat het veel duidelijker wordt mgoed:

http://www.112brabant.nl/nieuwsfoto/DSC_7552_crop.jpg

Loopt dus een half gevulde en volle slang lagedruk naar binnen / de rook in.


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Vooruit dan, hier nogmaals de foto's. Marco kwam er zelf mee. Voor alle andere meelezers, auteursrecht rust bij Marco verhage, niet plaatsen op andere websites svp (het was deze week weer eens fout gegaan.....).

Dat heb ik blijkbaar gemist, maar uit zaken uit het verleden leek het me al handig om ze niet direct te linken. Ik ben blij dat de fotograaf in kwestie hier toestemming voor heeft gegeven
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Dat heb ik blijkbaar gemist, maar uit zaken uit het verleden leek het me al handig om ze niet direct te linken. Ik ben blij dat de fotograaf in kwestie hier toestemming voor heeft gegeven


Prima gehandeld, zo hoort het ook.
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Youtube filmpje van Omroep Brabant met de door ons geleverde beelden:

Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Lijkt sterk op het filmpje bij Nu.nl (http://www.nuvideo.nl/algemeen/40187/campinggasten-opgeschrikt-door-brand.html)

Bij dit filmpje wordt er alleen eerder ingestart en is een explosie(ve verbranding) te zien. Dat moet wel FF schrikken zijn geweest voor die mannen (m/v)

(Overigens zie ik de filmpjes zonder geluid, dus alle commentaar en geluiden kan ik geen oordeel over geven)
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993


RJM

  • HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 538
Vooruit dan, hier nogmaals de foto's. Marco kwam er zelf mee. Voor alle andere meelezers, auteursrecht rust bij Marco verhage, niet plaatsen op andere websites svp (het was deze week weer eens fout gegaan.....).

13-8-2010, Willemstad, Oostdijk; Campinggasten geëvacueerd door brand monumentaal Fort

Tientallen campinggasten hebben vrijdag in alle vroegte hun caravans op camping Bovensluis in Willemstad moeten verlaten. Rond half acht 's ochtend werd door een passant brand ontdekt in het monumentale fort dat op de camping staat. Daarin is het horecagedeelte met onder meer een restaurant en binnenspeeltuin gevestigd. De brandweer schaalde op naar code zeer grote brand en zette onder meer vier blusvoertuigen en een hoogwerker in. Ongeveer veertig brandweerlieden wisten te voorkomen dat het vuur oversloeg naar omliggende caravans maar moesten toezien hoe het monumentale fort geheel verloren ging. De verwachting is dat de bewoners van de zestig geëvacueerde caravans later vandaag kunnen terugkeren. Het is nog niet duidelijk hoe de brand kon ontstaan.









(c) Foto's: Marco Verhage / SQ Vision Mediaprodukties

Mooie foto's  O0
Weet iemand wat de functie is van de Witte brandweer voertuig op foto 3?
En of wat voor voertuig het is?
Ik dacht dat alleen Roermond met witte brandweer voertuigen reed.
Verbeter mij als ik het ik fout heb!
Burgerhulpverlener, AED-bediener.