Goedemorgen allemaal
Jorien, Professor en Red, sorry dat ik nu pas weer reageer op jullie reacties! Mijn laptop is vastgelopen en ik kreeg een knalblauw scherm en ....it was over
Computer gecrasht! Kon niet op een beter moment gebeuren
Sorry en ik hoop niet dat jullie dachten van 'nou antwoord gegeven en weg is mevrouw!' 'en bedankt"
Na het lezen van je mail Jorien dacht ik WAUW!! ik kreeg gewoon een glimlach op mijn mond van het compliment wat je gaf. Ook je gedachte over mijn instelling gaf mij extra moed om door te zetten. Dus wat heb ik gedaan? Ik heb een online-sollicitatie formulier ingevuld en ik werd zojuist gebeld door afdeling werving en selectie en ik mag as donderdag op sollicitatiegesprek komen!
Eerst is er een bijeenkomst met informatie over het korps en daarna volgt een intake gesprek en moet ik alle diploma's meenemen. Spannend zeg! Als ik door het intake gesprek kom dan moet ik nog aardig wat deuren door, pfffffff, wat ik het ergste vind én slopend is, is dat wachten elke keer van of je weer naar het volgende deel gaat
Juist omdat ik het zó graag wil ( tja, net als iedereen die schrijft natuurlijk) is het zo spannend.
Echt heel fijn van jullie dat je allemaal wat te vertellen hebt en ook wilt delen zodat ik en anderen toch weer wat verder komen en de tip over de sporttest vind ik ook wel prettig om nu te weten en ga ik proberen thuis dit een beetje na te bootsen. Tja en ik denk dat bij de psych. testen eigenlijk niet eens uit moet maken of je de zelfde, maar anders geformuleerde vragen wel met ( extra) oplettendheid moet invullen
, dit omdat als je gewoon jezelf bent en blijft én je jezelf toch het allerbeste kent dit op eerlijkheidsniveau wordt ingevuld ook zal kloppen, tenminste dat dénk ik?
Ik kan kan het mis hebben hoor, maar als ik iets zou invullen van mijzelf wat niet klopt, ik dat; ook al zóu ik het willen omzeilen in de testen; het in gesprekken wel naar voren komt
? Val je alsnog door de mand
niet handig
Spannend ook Jemama! Ik zal ook voor je duimen haha