Politieopleiding

Auteur Topic: Politieopleiding  (gelezen 374419 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #320 Gepost op: 19 mei 2015, 22:47:04
En waarom zou je het niet doen. Ik heb er in ieder geval wat aan gehad bij situaties waarin daadwerkelijk spray is gebruikt en sprake was van enige besmetting.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #321 Gepost op: 19 mei 2015, 22:50:28
Inderdaad, iedere diender wordt om de zoveel tijd weer getroffen door pepperspray. (of door de wolk die blijft hangen) En dan is het heel fijn dat je weet wat het spul doet.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #322 Gepost op: 21 mei 2015, 07:22:26
Even een ander onderwerp:
Ik ga binnenkort voor de 3e selectie dag, en hopelijk daarna voor het korpsgesprek.
In de mail van W&S staat het volgende:
Na positieve afronding van de derde selectiedag, word je uitgenodigd voor het eindgesprek en aansluitend arbeidsvoorwaardengesprek. Om de hoogte van je toekomstig salaris te kunnen bepalen, hebben we informatie nodig over je arbeidsverleden. Indien je de afgelopen twee jaar, meer dan 28 uur per week, onafgebroken hebt gewerkt ontvangen wij graag vooraf alle loonstrookjes.

Nu wil het zo zijn dat ik ongeveer 3 jaar lang als freelancer een eenmanszaak run. Het eerste jaar was een beetje opstarten, het tweede jaar heb ik redelijk gedraaid maar volgde ik ook nog een MBO opleiding. Dus aan de 28 uur per week kwam ik wel maar toen was het salaris nog niet onwijs. Nu in mijn 3e jaar werk ik full time freelance, tot wel 50 uur per week en verdien ik een normaal gemiddeld salaris.
Hoe gaan ze om met eenmanszaken en kijken ze naar je opstartperiode?
Moet ik een goede boekhouder hiervoor speciale brieven laten maken ? :(

Met vriendelijke groet,
Sjoerd
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Waus

• Forum gebruiker
Reactie #323 Gepost op: 21 mei 2015, 07:52:53
Zou deze vraag bij de frontdesk stellen als ik jou was. info@kombijdepolitie.nl
Dan kunnen ze je instructies geven. Het is namelijk idd zo dat je meteen na het gesprek de arbeidsvoorwaarden door gaat nemen.

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #324 Gepost op: 21 mei 2015, 08:02:17
Citaat van: Waus link=msg=1351597 date=1432187573
Dan kunnen ze je instructies geven. Het is namelijk idd zo dat je meteen na het gesprek de arbeidsvoorwaarden door gaat nemen.

Had ik ook al gemaild gisteren. Was meer benieuwd of hier eventueel zzp'ers zitten die ook deze situatie hebben gehad.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #325 Gepost op: 21 mei 2015, 08:52:10
Ga er maar vanuit dat ze heel strak kijken naar wat je afgelopen 2 jaar gemiddeld per uur verdient hebt, en daar nog een percentage vanaf halen. Dat zal minder zijn doordat het bedrijf nog in de opstartfase zat maar daar doen ze niet veel mee.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #326 Gepost op: 21 mei 2015, 21:14:11
Citaat van: DiNozzo link=msg=1351609 date=1432191130
Ga er maar vanuit dat ze heel strak kijken naar wat je afgelopen 2 jaar gemiddeld per uur verdient hebt, en daar nog een percentage vanaf halen. Dat zal minder zijn doordat het bedrijf nog in de opstartfase zat maar daar doen ze niet veel mee.
Ja precies, ik ga er vanuit dat ze de omzet van de afgelopen 2 jaar bekijken en hier een gemiddelde van nemen. In principe is alles mooi meegenomen maar een beetje sparen en studeren tegelijk is natuurlijk wel beter voor de toekomst.
Ik wacht het mailtje van de frontoffice af.

boertie

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #327 Gepost op: 28 mei 2015, 12:23:45
Citaat van: Waus link=msg=1351597 date=1432187573

hallo,

ik heb dinsdag mijn eindgesprek gehad en heb na het gesprek niet de arbeidsvoorwaarden door genomen terwijl het wel positief was.
weet iemand hier iets meer over  ?
of kan ik het beste w&s even bellen ?

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #328 Gepost op: 28 mei 2015, 12:29:24
Citaat van: boertie link=msg=1352814 date=1432808625
hallo,

ik heb dinsdag mijn eindgesprek gehad en heb na het gesprek niet de arbeidsvoorwaarden door genomen terwijl het wel positief was.
Zou voor de zekerheid W&S even bellen, die zijn er toch vandaag tot 17:00. :)

Niek

• NS Veiligheid & Service
  • Forum gebruiker
Reactie #329 Gepost op: 29 mei 2015, 11:53:11
Citaat van: boertie link=msg=1352814 date=1432808625
hallo,

Dat klopt.
Je krijgt een oproep voor een arbeidsvoorwaardengesprek mits je 2 jaar lang meer dan (ik dacht) 28u p/w hebt gewerkt.
Ik denk dat bellen dus ook niet nodig zal zijn..
Gefeliciteerd met het positief afronden van je eindgesprek! 098uo