Zeer grote brand Wahl Nederland BV Twello - 15-08-2010

Auteur Topic: Zeer grote brand Wahl Nederland BV Twello - 15-08-2010  (gelezen 5305 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #20 Gepost op: 15 augustus 2010, 04:40:16
brand in Twello
Uitslaande brand in Twello
TWELLO - Op de Engelenburgstraat in Twello heeft in de nacht van zaterdag op zondag een uitslaande brand gewoed.

De brandweer kreeg rond 01:00uur een melding van een brand bij een drukkerij op een industrieterrein. In het pand lag veel papier opgeslagen. De brandweer rukte met groot materieel uit en had de brand snel onder controle.


Verwacht wordt dat het nablussen de hele nacht zal duren. De oorzaak van de brand wordt nog onderzocht.

http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/nieuwsartikel/681431/Uitslaande-brand-in-Twello.htm
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #21 Gepost op: 15 augustus 2010, 04:40:55
p2kflex
03:32:18 15-08-10GROUP-1PRIO 2 ademlucht Wahl Nederland BV : ENGELENBURGSTRAAT 36 TWEL 2880 26563
0800102BRW Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (Infocode AC IJsselland)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Pim Velthuizen

  • Zelfstandig (pers)fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 106
  • Fotograaf Brw cluster EVA (Epe, Voorst, Apeldoorn)
    • PVFotografie
Reactie #22 Gepost op: 15 augustus 2010, 06:49:31
Van deze brand is door mij weer een fotoverslag gemaakt. http://www.pvfotografie.nl/h%20brw%20uit%2010%2015-08-10.htm


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #23 Gepost op: 15 augustus 2010, 15:03:47
Hennepkwekerij ontdekt na brand
14:56 15-8-2010 - Bron: Politie persberichten NO-Gelderland

Twello • In de nacht van zaterdag 14 op zondag 15 augustus ontstond er een uitslaande brand in een bedrijf aan de Engelenburgstraat in Twello. Omliggende bedrijven in het complex liepen schade op.

De hulpdiensten kregen omstreeks 01:10 uur de melding van een brand op het industrieterrein Engelenburg. Er bleek een bedrijf in brand te staan in een complex met meerdere bedrijven. De brandweer rukte met groot materieel uit. Meerdere eenheden en een hoogwerker waren aanwezig om het vuur onder controle te krijgen. De politie zorgde ervoor dat het publiek op veilige afstand bleef. Rond 03:45 uur werd het sein brand meester gegeven.

Alle bedrijven in het complex liepen, in meer of mindere mate, rook en/of waterschade op. Tijdens het blussen is er een hennepkwekerij aangetroffen in één van de ruimtes. De politie is een onderzoek gestart naar de verantwoordelijke(n) voor de hennepkwekerij. De oorzaak van de brand is nog onbekend. Onderzoek moet uitwijzen hoe de brand is ontstaan.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon