Ik denk dat we ons niet zo druk moeten maken over het plaatsen van onopvallende voertuigen.
Voor wat betreft voertuigen van de diverse verkeersdiensten of piketvoertuigen vind ik het zelfs al ver gaan om kentekens weg te blurren.
In het verkeer zie je sneller de flitsertjes, camera of andere aanverwante accessoires dan dat je het kenteken ziet en denkt,...heej, die stond
vorige week op hv-forum, dat is een politieauto.
Daarentegen kan ik me wel voorstellen dat de mannen met bivakmutsen het niet zo fijn vinden als hun auto hier open en bloot op het forum staat.
Die bivakmuts is niet voor niets, dus een stukje anonimiteit quo voertuig zullen ze ook wel kunnen waarderen. Idem geldt voor auto's waarin de belangrijke
mensen vervoerd worden (DKDB). Denk echter niet dat je daarom dergelijke foto's niet zou moeten plaatsen echter vind ik het blurren van kentekens
hier dan wel weer meer op z'n plaats.
Iedereen (kenners met zowel goede als kwade bedoelingen) weet inmiddels wat voor soort auto's er bij deze diensten in gebruik zijn en waaraan ze te herkennen
zijn (bepantsering, flitsertjes e.d.) maar om nou alle gegevens als soort van "database" hier neer te zetten is misschien niet wenselijk in verband met kwaadwillenden.
Kortom: foto's gewoon blijven plaatsen, kentekens blurren en verdere gegevens beperkt houden.