Gele jas voor iedere diender ?

Auteur Topic: Gele jas voor iedere diender ?  (gelezen 74104 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #80 Gepost op: 28 augustus 2010, 01:12:10
Autopoets?
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #81 Gepost op: 6 september 2010, 03:24:55
13 Engelse ponden als je KLIK HIER op ebay een beetje zoekt

Ook al voldoet hij dan niet aan de RWS streepjescode, ik vind hem niet verkeerd voor dat geld


Van deze jassen hebben wij er acht aangeschaft voor op de boot, als alternatief voor de droogpakken als het warm weer is. Inderdaad rond de 11 pond + wat verzendkosten.
De kwaliteit is prima (sterk materiaal) en ze zitten lekker. Beter dan de weggooi gele jassen van Halfords, die waren na een jaar helemaal aan flarden.

Ze zijn goed waterafstotend en de zichtbaarheid van ons is aanmerkelijk verbeterd. Ik ben benieuwd hoe ze zich in de praktijk houden.

(We zien bij opmerkelijk veel speedboten het gas er even af gaan, waarschijnlijk omdat ze onze mooie gele jassen even goed willen bekijken)... 0098

Henk


michaelo

  • Gooi en Vechtstreek
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
  • Gooi en Vechtstreek
    • GooiNieuws
Reactie #82 Gepost op: 6 september 2010, 17:18:42
Van deze jassen hebben wij er acht aangeschaft voor op de boot, als alternatief voor de droogpakken als het warm weer is. Inderdaad rond de 11 pond + wat verzendkosten.
De kwaliteit is prima (sterk materiaal) en ze zitten lekker. Beter dan de weggooi gele jassen van Halfords, die waren na een jaar helemaal aan flarden.

Ze zijn goed waterafstotend en de zichtbaarheid van ons is aanmerkelijk verbeterd. Ik ben benieuwd hoe ze zich in de praktijk houden.

(We zien bij opmerkelijk veel speedboten het gas er even af gaan, waarschijnlijk omdat ze onze mooie gele jassen even goed willen bekijken)... 0098

Henk



die jassen werken altijd goed, heb jullie er 1x mee zien varen volgens mij, heb er zelf ook 1 :)


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #83 Gepost op: 27 oktober 2010, 00:05:39
In A-A hebben Team Hoofdwegen, Team Water, Team TOV, Team Havens, Team Transport, Team RPVV, de ruiterij, de hondenbrigade, Supportersbegeleiderseenheid(met eigen lichtblauwembleem) en de vredeseenheid(met eigen embleem) allemaal een gele parka verstrekt gekregen.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #84 Gepost op: 27 oktober 2010, 00:09:17
In A-A hebben Team Hoofdwegen, Team Water, Team TOV, Team Havens, Team Transport, Team RPVV, de ruiterij, de hondenbrigade, Supportersbegeleiderseenheid(met eigen lichtblauwembleem) en de vredeseenheid(met eigen embleem) allemaal een gele parka verstrekt gekregen.

Weet jij waarom gekozen is voor de parka en niet voor een keuze?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #85 Gepost op: 27 oktober 2010, 00:15:08
Weet jij waarom gekozen is voor de parka en niet voor een keuze?
Ik zou het je niet durven te vertellen wat hier de beweegreden voor zijn geweest. Het kan niet aan de prijs liggen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #86 Gepost op: 27 oktober 2010, 00:43:55
In A-A hebben Team Hoofdwegen, Team Water, Team TOV, Team Havens, Team Transport, Team RPVV, de ruiterij, de hondenbrigade, Supportersbegeleiderseenheid(met eigen lichtblauwembleem) en de vredeseenheid(met eigen embleem) allemaal een gele parka verstrekt gekregen.

Ik ben tijdens mijn opleiding een keer ''geconfronteerd'' met een Amsterdamse examinator. Deze droeg een gele jas met blauwe schouderstukken ... Is dat van de supporterbegeleiders ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #87 Gepost op: 27 oktober 2010, 00:44:59
Nou bestel er een stuk of wat maak de emblemen erop. Kun je volgend jaar op Schiphol zo een stuk of 20 verkopen met een leuke winst 123chill

Eerst maar eens 4 stuks gekocht
Zien of het wat loopt qua verkoop ;)





Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #88 Gepost op: 27 oktober 2010, 01:13:58
Ik ben tijdens mijn opleiding een keer ''geconfronteerd'' met een Amsterdamse examinator. Deze droeg een gele jas met blauwe schouderstukken ... Is dat van de supporterbegeleiders ?

Voordat de huidige gele parka's werden ingevoerd, liep supportersbegeleiding in Amsterdam in gele parka's met blauwe schouderstukken. Qua model zeg maar de oude KLPD jas, maar dan in andere kleuren. Sinds +/- 2005 hebben ze de nu bekende gele parka's.

Maar die oude dingen hebben een nieuwe bestemming gevonden kennelijk ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #89 Gepost op: 27 oktober 2010, 01:43:57
Je kan deze jassen ook proberen te bestellen bij Bekobi te Beverwijk. Volgens mij kan hij ze ook leveren zonder te tekst "Milieu Politie".
Maar daar kan je altijd naar informeren.



BRON: http://www.bekobi.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=520&category_id=35&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26

Of deze

BRON: http://www.bekobi.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=506&category_id=86&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26

De bovenste jas heb ik wel eens bij hem gepast en zit goed en heeft als voordeel dat er aan de zijkanten een rits zit waardoor je bijvoorbeeld makkelijk bij je lamp kan komen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen