Toekomstige alarmeringen

Auteur Topic: Toekomstige alarmeringen  (gelezen 3981 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #10 Gepost op: 23 augustus 2004, 22:09:18
Hallo,

Telefonisch is wel leuk maar er kleven ook een aantal nadelen aan. Brugwachter belt even met collega of er nog iets aankomt, brugwachter belt even met moeder de vrouw, wat de pot vanavond schaft. Of de beste man zit lekker buiten in het zonnetje. Er moet dus wel een streng telefoonbeleid zijn.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #11 Gepost op: 24 augustus 2004, 02:47:30
Brugwachter belt even met collega of er nog iets aankomt, brugwachter belt even met moeder de vrouw, wat de pot vanavond schaft.

Wisselgesprek?  ;D

Groeten, Peter.


Robert H

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 24 augustus 2004, 07:10:16
Aparte GSM misschien ??? ???
Maar dan kan je het net zo goed houden op een semafoon, ik bedoel op een maxer kun je ook hele romans op kwijt zo wat. ;D ;D ;D ;D ;D


Lukas074

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 24 augustus 2004, 17:31:02
Als ik tegen mijn pieper aanpraat denken mensen ook dat ik gek ben.

Dat bedoel ik nu te zeggen, er wordt een zeer beperkte informatie gegeven, en je kan geen informatie vragen.

En even naar het vrouwtje bellen, doe dat lekken als je thuis bent, en misschien een aparte telefoonlijn die rechtstreeks in verbinding met de meldkamer staat???


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #14 Gepost op: 24 augustus 2004, 18:28:26
P2000 werkt prima daarvoor, in ieder geval als attentie signaal, en daarna telefonisch contact met de ac/cpa

en waarom niet.. Er zijn trouwens meer toepassingen en randapparatuur voor P2000 dan alleen de pagers..

Zelfs speciale display's, en ook diverse modules, zoals deuropeners etc..

Dus waarom ook niet een brugwachter..  ;D


Robert H

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 25 augustus 2004, 10:11:16
ja die past er ook nog wel in. ;D
moet kunnen?! toch? ;D ;D ;D ;D ;D