Klachten over slechte service ambulance

Auteur Topic: Klachten over slechte service ambulance  (gelezen 6557 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 11 juni 2012, 19:51:32
Toen ik vanochtend las: Blabla, patiënt niet op de motor....hield ik op met lezen..  :D

Dat een krant als AD dit op de voorpagina durft te zetten. En weet ik veel welke andere media. Denk toch eens na.

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #11 Gepost op: 11 juni 2012, 22:33:24
Ah de IGZ is ook ineens wakker geworden...... Welkom in 2012 IGZ!!!   En niet weten wat de inzetcriteria zijn..... schandalig, de zorgcontroleur is niet eens op de hoogte van de criteria!

Verder is de rol en zijn de uitsrpaken van meneer Seifert natuurlijk uitermate ongelukkig en niet professioneel. Als hij een probleem onder de aandacht wil brengen doe het dan goed ipv mediahypende onzinberichtjes aan het ondeskundige en zich slecht informerende journalistendom te sturen.  :'( :o :-\ :'( :'( :'(
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 11 juni 2012, 22:48:01
Voor wie dit een aanleiding is om zijn lidmaatschap van het FNV op te zeggen en toch een goede vakorganisatie achter zich wil hebben: http://www.rmu.org/waarom-lid-worden

Sasla

• Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 12 juni 2012, 00:05:02
Toen ik vanochtend las: Blabla, patiënt niet op de motor....hield ik op met lezen..  :D

Dat een krant als AD dit op de voorpagina durft te zetten. En weet ik veel welke andere media. Denk toch eens na.
Dat dacht ik inderdaad ook. Had toch wel wat beter onderzoek van dit dagblad verwacht.

Ook vreemd vind ik dat volgens de media veel ambu's zonder winterbanden hebben gereden deze winter. Nu was het de afgelopen winter gelukkig niet heel hard nodig, maar het lijkt mij toch zorgwekkend. Eerst zonder fatsoenlijke banden, daarbij besparen op onderhoud? Ik veracht niet dat het zo ver zal komen in Nederland, maar laten we het niet hopen.

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #14 Gepost op: 12 juni 2012, 23:05:59
Ook wel vreemd dat een bond die eerst overal mee instemt en de solo's volwaardige ambulancezorg noemt nu plots begint te piepen.

Druifje

• Forum gebruiker
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #15 Gepost op: 13 juni 2012, 01:14:44
Ook wel vreemd dat een bond die eerst overal mee instemt en de solo's volwaardige ambulancezorg noemt nu plots begint te piepen.

Noem het gewoon voortschrijdend inzicht....
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....

ijsselvechter

• Forum gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 15 juni 2012, 21:00:37
Nou, bij ons werden ze om de 3a4 jaar vervangen.

CM
Volgens mij zijn/waren jullie dan de enigen. Bij ons is het sinds jaar en dag om de 5 tot 6 jaar. Verder vind ik het hele verhaal pure stemming makerij. Ik kan mij totaal niet vinden in het artikel. Ook staan de wagens in de winter op winterbanden en dus 's zomers op zomerrubbertjes.