Brandweerwagens uit de oude doos (oldtimers)

Auteur Topic: Brandweerwagens uit de oude doos (oldtimers)  (gelezen 161716 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

firehouse_13

  • Gast
Reactie #300 Gepost op: 8 december 2006, 13:13:54
Heeft iemand info over en een goede foto van dit voertuig:



Dat er een voorbouwpomp op zit en dat 97 in het kenteken voor komt had ik zelf al gezien ;)

ik heb maarten al gemaild, maar als er meerdere personen info over onze doge beeb willen hebben, laat het me weten en U krijgt info.
groeten Rob Limmen, Brandweer Schoorl


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #301 Gepost op: 8 december 2006, 18:38:52
ik heb maarten al gemaild, maar als er meerdere personen info over onze doge beeb willen hebben, laat het me weten en U krijgt info.
groeten Rob Limmen, Brandweer Schoorl

Ik ben blij dat je dat hier even plaatst, ik had het mailtje verwijderd (niet definitief), omdat veel spam krijg en dacht dat dit ook weer zo'n @#*!~ mailtje was ;D

Morgen mail ik terug :)

Groeten,
Maarten
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #302 Gepost op: 10 december 2006, 15:34:16
Ward LaFrance













Ik zou ook graag wat meer gegevens over dit voertuig willen hebben, ik heb hem gespot in Hellevoetsluis, en NEE: hij komt niet van het brandweermuseum.


jwpots

  • Gast
Reactie #303 Gepost op: 10 december 2006, 15:39:50
Kenteken    BE-27-87
Voertuigsoort  Bedrijfsauto
Merk   WARD LA FRANCE
Handelsbenaming  CD 1
Kleur(en)  N.v.t.
Brandstof  Benzine
G3 Installatie  N.v.t.
Aantal cilinders  6
Cilinderinhoud  0 cm3
Vermogen  110 KW
Aantal zitplaatsen  0
Aantal staanplaatsen  0
  
Roetfilter  N.v.t.
Euroklasse  Niet geregistreerd
Zuinigheidslabel  N.v.t.
Massa leeg voertuig  5.640 kg
Laadvermogen  3.298 kg
Toegestane Maximum massa voertuig  8.938 kg
Massa rijklaar  0 kg
BPM  N.v.t.
  
Datum eerste afgifte Nederland  24-07-1996
Datum eerste toelating  30-06-1947
Datum aanvang tenaamstelling  14-02-1997
  
Vervaldatum APK  24-07-1997
Wacht op keuren  Nee
  
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd  0 kg
- geremd  N.v.t.
- oplegger geremd  0 kg
- autonoom geremd  0 kg
- middenas geremd  0 kg
  
Groet
Johan


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #304 Gepost op: 10 december 2006, 15:42:08
Bedankt voor de gegevens. Ik wist niet dat hij onder een nederlands kenteken zat, over het hoofd gezien.


jwpots

  • Gast
Reactie #305 Gepost op: 10 december 2006, 15:48:25
Bedankt voor de gegevens. Ik wist niet dat hij onder een nederlands kenteken zat, over het hoofd gezien.
Van het kenteken plaats je zelfs een foto. De kentekenserie BE is bedoeld voor historische voertuigen.

Groet
Johan


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #306 Gepost op: 10 december 2006, 15:50:28
Van het kenteken plaats je zelfs een foto. De kentekenserie BE is bedoeld voor historische voertuigen.

Groet
Johan

Dat wist ik namelijk niet dat de kentekenserie BE bedoeld is voor historische voertuigen.


jwpots

  • Gast
Reactie #307 Gepost op: 10 december 2006, 16:13:00
Dat wist ik namelijk niet dat de kentekenserie BE bedoeld is voor historische voertuigen.
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/de_kentekenplaat/soorten_kentekenplaten/donkerblauwe_kentekenplaat.htm
Ze zijn begonnen met AE. Weet het niet zeker, maar ik denk dat ze dit volmaken tot ZE.

Groet
Johan


Alexxxxx

  • Gast
Reactie #308 Gepost op: 10 december 2006, 17:21:45
BE-cijfercijfer-cijfercijfer is voorbehouden aan klassieke bedrijfswagens. Andere E-kentekens heb ik geen verstand van.


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #309 Gepost op: 10 december 2006, 18:30:50
Voor personenauto's wordt de serie A*letter*-*cijfercijfer*-*cijfercijfer* gebruikt. Ook heb ik enkele DAF's YA124 met *DE* gezien.