Ze werden ook ingezet voor kleine klussen zoals eenvoudige reparaties, kelders leegpompen met de dompelpomp en gingen door het leven als baby Willem en baby Zebra.
Dit soort / type voertuigen zijn bij onze Oosterburen en in Oostenrijk bijzonder gangbaar.
De duitsers noemen het een TSF (tragkraft spritze fahrzeug)
De oostenrijkers een KLF - A (Klein Lösch Fahrzeug - Ahllrad)
Zie hier het verleden van mijn eigen voertuig :-) tegenwoordig bouwt Rosenbauer gecombineerde voertuigen waarbij de KLF en de KRF (klein röst fahrzeug) gecombineer zijn tot 1 voertuig welke nog steeds de aanduiding KLF heeft het korps Grimmenstein Markt heeft een dergelijk voertuig als opvolger van onze KLF
http://www.ffgrimmenstein.at/_new/index.php?option=com_phocagallery&view=category&id=17&Itemid=99Dan nog enige aanvulling wat betreft de Ahrens Foxxen.
De A3, A4 en A5 zijn alle drie rijklaar, een staat in het museum te Borculo, een is namens de Roteb in beheer bij een kennis van ons en de laatste is door deze zelfde persoon net geheel gerestaureerd nadat hij de ahrens fox gedemonteerd en incompleet terug vond in engeland. Bij de restauratie is de ahrens fox tot op het laatste schroefje uit elkaar geweest, leukigheidje voor mij is dan vooral dat de eerste zuigslangen die ik bij de KLF had thans op de gerestaureerde Ahrens Fox hangen (in elk geval de koppelingen) en in ruil daarvoor een aantal zaken richting de KLF zijn verhuisd. De huidige eigenaar heeft een echte monster klus aan de restauratie gehad.