Oma, je loopt wel heel erg hard van stapel. Je post bevat dan ook heel veel zaken die je zelf invult, op basis van je gevoel over dit forum.
De reden dat je beter naar een website als flitsforum.nl kunt gaan is vanwege de expertise, daar worden alleen maar zulke casussen geplaatst en kun je dus veel meer informatie uithalen. De personen die daar reageren hebben doorgaans veel meer ervaring met zulke zaken dan de gemiddelde hulpverlener hier. Er zullen er ongetwijfeld een aantal zijn die het antwoord feilloos weten, maar of die reageren? Bij het flitsforum weet je zeker dat je juist zit.
Als jij vragen over je auto hebt ga je toch ook niet naar een fietsenwinkel? Ondanks dat de monteur je misschien wel kan helpen
.
Even terzijde, ik zie je de laatste tijd wat klagen over reacties op dit forum. Je houdt dit zelf in stand door zulke berichten te plaatsen, jij vult namelijk op een negatieve manier in wat ik zou moeten denken. De reden zoals jij die beschrijft is namelijk niet de reden dat ik de vraagsteller doorverwijs. Daar stoor ik me aan (en nu niet in een PB).