Het zelfde geldt voor landbouw voertuigen die hier in de polder dermate veel rommel van hun voertuig laten vallen/waaien dat er zelfs borden en speciale schoonmaakmachines nodig zijn om het (vaak uren later of een dag later) enigzins veilig en schoon te maken.
Ik haal even dit stukje eruit, aangezien me dit enorm bekend in de oren klinkt.
Ik rij vrijwel dagelijks door een boeren gebied, Als ik s'morgens hier voorbij rij, en ik kom s'avonds terug dan zie ik redelijk vaak een enorm verschil kwa wegdek.
Boeren rijden continue met hun mestwagens heen en weer, weiland in en weiland uit om hun weiland te bemesten. De meeste boeren ruimen het geen eens op, ik heb één iemand een keer met een bezem voor aan de straat zien staan. De rest laat het mooi liggen totdat de gemeente maar is een keer langs komt, of ze laten het gewoon liggen totdat het een keer verdwijnt.
Nu ben ik heel benieuwd of dit nu ook toegestaan is in dit boerengebied, voor mij is het niet echt hinderlijk maar ik kan me voorstellen dat als je een huisje aan deze straat hebt dat het minder leuk is.
De hele weg ligt met een dikke laag mest bezaaid, wat doe je eraan.
Zelfde als ze een kudde koeien laten overlopen, enorm veel troep en het wordt zelden opgeruimd.