Goedenavond,
Ik weet niet op dit de meest goede plek is voor mijn vraag.
(zo niet wil een mod deze vraag dan ergens anders neer zetten?)Ik heb een vraag over de combi-bon en voornamelijk over de achterzijde van de bon.
Tijdens mijn praktijk examen (HTV-BOA) heb ik een casus gehad met een bellende mevrouw, zij had een blikje in haar linker hand, ze had haar arm strak langs het lichaam, ze liet het blikje los en viel op de grond. In de cautie, gaf de vrouw ook aan dat ze het blikje liet vallen.
Nu heb ik in de redenen van wetenschap neer gezet dat mevrouw het blikje liet vallen, ik heb ook vermeld dat het ging om een oranje Fanta blikje.
Ik schreef overigens voor het feit;
pH022 – Straatafval achterlaten in de openbare ruimte zonder gebruik te maken van de van gemeentewege of anderszins geplaatste of voorgeschreven bakken, manden of soortgelijke voorwerpen.
Betreft kleine hoeveelheden afvalstoffen zaoals klein consumtie afval, blikjes, papier, peuken ect. En overige geringe hoeveelheden.
Ik kreeg een onvoldoende beoordeling, puur op het feit dat ik niet heb neer gezet dat de vrouw dit doelbewust deed.
Nu heb ik niet gezien dat de vrouw het doelbewust / met opzet deed. Ik had dit volgende de 2 beoordelaars en examenleider wel moeten opschrijven.
Kan dit zomaar? (ik bedoel dan meer in de zin van het veranderen van wat ik zie en gehoord heb?)
Ik zie vallen, de vrouw verklaart laten vallen en ik moest dus opschrijven, de vrouw liet doelbewust, met willens en wetens het blikje vallen.
Het lijkt mij als je een bon schrijft dit doet op basis van wat je ziet en geen subjectieve bij gaat halen of zie ik dit totaal verkeerd?
Ik hoor graag als iemand iets weet :-)
Groeten Kevin