Even tussen haakjes, Harold, dat medigeilheid slaat op de reactie van Jacques Schenk en niet op de discussie.
In mijn reactie heb ik niet gezegd dat andere opleidingen slecht zijn, minderwaardig of wat dan ook, ik heb er zelfs aan toe gevoegd dat verder kijken een goede eigenschap is, mits men weet hoe men met verworven kennis om moet gaan.
Een meer uitgebreide opleiding zou dan ook zeker niet misstaan in Nederland.
Wat je in zo'n opleiding zou kunnen aanleren?
Jos Kaldenhoven geeft al een aanzetje; uitgebreider verzamelen van gegevens, waarbij het meten van tensie best in meegenomen kan worden (dus richting HOC opleiding).
Ik wil niemand in een groepje, of hokje schuiven. Ik merkte op dat sommige EHV'ers zich professioneler voordoen dan ze daadwerkelijk zijn met alle gevolgen van dien.
Ik kan er niets aan doen dat de opleidingen die jij, en vele anderen, in het buitenland hebben gevolgd in Nederland (nog) niet 'geldig' zijn. Jammer, want dat beperkt opgeleide mensen in hun mogelijkheden om SO's te helpen.
Mijn opmerkingen zijn absoluut niet tegen jou persoonlijk gericht, mocht je die indruk krijgen, dat is niet zo bedoeld.