Sziget

Auteur Topic: Sziget  (gelezen 4399 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Gepost op: 1 februari 2011, 16:48:12
In Nederlands vinden we Lowlands groot (55.000 bezoekers) maar pas ECHT groot is het Sziget-festival in Hongarije (ong. 300.000 a 400.000 vnl. buitenlandse bezoekers, een hele week lang). Ze hebben daar vast veel EHBO'ers nodig. Nu vind ik EHBO/EHV bij Nederlandse festivals leuk maar zijn er mensen die ervaring hebben met buitenlandse festivals? Kan me voorstellen dat je als Nederlander met brede talenkennis best welkom bent in andere landen. En specifiek iemand ervaring met de medische hulpverlening bij het Sziget-festival?




Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #1 Gepost op: 1 februari 2011, 18:02:28
LOL!!! Heb je vrije dagen over Thomas???

On Topic, Ik ken wel iemand die enkele keren naar Wacken in Duitsland is geweest. Het kan dus wel.

Maar ook Rock Werchter of Pukkelpop zou natuurlijk erg vet zijn... Of Glastonbury Festival, bij hun organisatie kun je je trouwens gewoon aanmelden vanuit Nederland, www.festival-medical.com.
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #2 Gepost op: 1 februari 2011, 18:16:37
Tijd over heb ik nooit, maar voor hele leuke dingen kan ik wel tijd vrijmaken :-)


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #3 Gepost op: 1 februari 2011, 18:42:46
HIHI wel leuk EN Ambitieus hoor!

Ben je weer van de partij op PP en LLOW?

Ik waarschijnlijk wel
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #4 Gepost op: 3 februari 2011, 14:42:01
Ja, natuurlijk doe ik weer mee! Ik ben natuurlijk wel een beetje een allochtoon voor bij Pinkpop, maar ik laat me ook dit jaar weer graag vragen :-)


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #5 Gepost op: 3 februari 2011, 17:42:24
zal wel loslopen denk ik  ;)
Enne we zien jullie toch graag komen :)

Voor alsnog niks over Sziget kunnen vinden buiten wat op de engelstalige website staat. Ze hebben medische posten en enkele ehbo posten en veer first aid-ers rondlopen. Lijkt mij dat dit door het Hongaarse rode kruis wordt gedraaid? lijkt mij dat een private organisatie zulke hulpverlening niet op poten kan zetten...?
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #6 Gepost op: 13 februari 2011, 23:27:32
Hmmm nou een private organisatie heeft ook wel heel wat volk nodig om zo'n evenement te bemensen, hoewel de regels omtrent vergunningen en veiligheid daar waarschijnlijk wat soepeler zijn dan hier in NL.
Ik blijf nog even om me heen kijken en vragen! Dank je voor de info Golly!


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #7 Gepost op: 17 maart 2011, 22:07:59
Aha, Glastonbury en Sziget klinken wel erg interessant :D:D

Ik spreek 4 talen, dus ik kom wat dat betreft al een heel eind *grijns*
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear