En om extra veilig te werken sluit je in de buitenlucht ook je ademlucht aan op je masker en spuit je met je HD straal tegen de dakpannen?
Volgens mij wordt er bedoeld waarom deze collega in de buitenlucht met zijn ademluchtmasker aangesloten staat. Er wordt niet gesproken over wel of geeen binnenaanval.
de autosleutels van de bewoners zijn compleet verbrand
Mijn autosleutels hangen ook in de buurt van de meterkast, dus door de hitte van de gasbrand, die altijd hoger is daarom koken we ook op aardgas, zullen alle sleutels in de buurt smelten. Zegt dus niets over de brandtemperaturen in de rest van de woning.
je ter plaatse komt en aan alle kanten slaan de vlammen uit de woning, dan ga je weinig meer beginnen. Direct achter de voordeur woedde een gasbrand (gehele meterkast weggebrand), en het trappenhuis was compleet weg. Wat wil je dan nog binnen gaan doen
Oké voordeur wordt lastig, maar aan de achterzijde zit een tuindeur, en zo te zien heeft het daar niet uitslaand gebrand, als ik naar de kap van het zonnescherm kijk.
En als je een ladder tegen het raam plaatst kun je ook zonder de trap van de woning naar boven. Moderne bouw, betonnen wanden, vloeren, goede brandwerende scheidingen. Trap is van hout en wat binnendeuren.
Maar ademlucht in de buitenlucht, is daar al antwoord op......