Dan kost dat parkeren op een invaliden-P al snel richting de 700 euro volgend jaar :|
Niet meer als terecht. Ik vind het persoonlijk super asociaal om op een invalideparkeerplaats te gaan staan terwijl je niks mankeert. Deze mensen hebben niets voor niets een speciaal gereserveerde parkeerplaats. Deze mensen hadden mijns inziens liever verder kunnen/willen lopen.
Dus keihard tegen optreden. Als het duur is leer je het iig wel direct af.
Ja, sommige boetes zijn extreem hoog, dit komt door de eventuele gevaarszetting die er bij komt kijken. Van de week ook nog een persoon op de A10. Reed over de vluchtstrook met een mobieltje in zijn hand. Uiteraard heb ik deze persoon uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Wat zegt deze persoon tegen mij. Ik ben juist op de vluchtstrook gaan rijden om te zorgen dat niemand last van mij heeft.
Dus de persoon kreeg van mij 2x een mini. 1 van 180,= + 6,=(admi) en 1 van 280,= + 6,=. Deze persoon vond dit belachelijk en zou er wel even een zaak van gaan maken. Ik heb deze persoon uitgelegd wat en hoe te handelen vwb de procedure en heb hem zijn weg laten vervolgen.