Alles leuk en aardig, maar je schildert mij nu af als schrijfmonster en dat is onterecht. Niet onbegrijpelijk trouwens want je werk niet bij de politie, dus hoe kan je weten hoe het er nu aan toe gaat. Ja, 40 jaar terug bij de Kmar...
Als het zo over komt is het alleen om hoe je het schreef, ik ken je verder niet dus ga je ook geen naampjes geven
Enne 40 jaar terug toen was ik 2 dus nee het is iets recenter, maar ik kom nog genoeg bij agenten over de vloer en mag er nog steeds een heleboel als vriend rekenen. Als je eenmaal besmet bent met het virus kom je er niet zo snel vanaf, zeker niet als je dat ook niet wilt.
Mijn punt is niet dat er meer geschreven moet worden, maar dat er meer gewerkt moet worden. De vrijblijvendheid bij de politie is te groot. Je pakt een auto, rijdt wat rondjes 8 uur lang en rijdt het bureau weer binnen. Dan is het gewoon werkweigering als er niet eens 1 bon uit voortvloeit. In geval van geregistreerde waarschuwingen, komen zulke collega's ook niet met 20 waarschuwingen binnen.
Het ligt ook wel aan het werkgebied en wat jouw eigen interpretatie is van goed werken. Het is niet zo zwart en wit als wij het hier op het forum vaak neer zetten.
Ik kan dagen op de weg zitten en overtredingen zien waarvan jij misschien zult zeggen: schrijven. En ik zal waarschijnlijk zeggen: waarschuwen. En zeker niet alle waarschuwingen worden geregistreerd, denk maar eens aan de mondelinge op straat.
En er is geen vrijblijvendheid, de invulling van het werk kan alleen op meerdere manieren. Jullie hebben allemaal dezelfde taakomschrijving in het beginsel.