Ik ben het wel met Diamondback eens.
Als jij je gewoon aan de regels houdt die er zijn zal je ook niet snel een bekeuring krijgen.
Dat sommige boetebedragen niet meer in verhouding staan vergeleken met andere bedragen of straffen die worden
uitgesproken kan ik het mij wel voorstellen dat er agenten zijn die zeggen ik schrijf voor dit of dat niet meer.
Waar zou ik zeker wel voor schrijven, zwaar door rood rijden bij een licht wat al 2, 3 of 4 seconden op rood staat.
Kost nu € 180,00 wordt als het doorgaat € 140,00 duurder dus € 320,00 dan moet je niet zeuren vind ik en verdien je het.
Je hebt geleerd om als het verkeerslicht op Geel springt dat je moet afremmen als je daar de mogelijkheid voor hebt.
Dus neem jij het risico en moet je ook de consequentie accepteren van je daad.
Rijdt je in een 30 km zone met 50 door heen neem je zelf het risico dus niet klagen en of de weg zich er wel of niet voor
leent maakt niet uit de borden geven aan hoe en wat. Rijd je 35 à 40 kan gebeuren maar daar ligt bij mij dan de grens.
Zit je tegen willens en wetens met je GSM in de hand tijdens het rijden jammer je hebt het verdient er is al genoeg
voorlichting over geweest en de tijd om het af te leren heb je ondertussen ook wel gehad. Gewoon straks € 320,00 aftikken.
Bij een VOP voetgangers bewust niet overlaten steken of de vouwen uit de broek rijden. Gewoon € 320,00 aftikken straks.
Iedereen die een motorvoertuig mag rijden heeft lessen gehad en examen gedaan als het goed is.
Daar leer je wat je mag en niet mag en als je dan denkt ik weet het beter en heb schijt aan de wereld dan moet je ook niet
gaan klagen als je een prent krijgt. Dan had jij je maar normaal moeten gedragen.
Door dat soort mongolen komen nou die ongevallen waar gewonden en doden door vallen met leed voor familie's en nabestaanden.