Maar hoe vaak ik in Rotterdam niet een lange rij van gemiddeld 15 auto's zie rijden met mensen uit Bijvoorbeeld Turkije / Marokko of andere Buitenlandse afkomst en dat men onafgebroken aan het toeteren is en uit rijdende auto's zie hangen en gillen en dergelijk omdat er een stelletje gaat trouwen of ze hebben een belangrijke voetbalwedstrijd gewonnen is gewoon niet normaal meer.
IK heb de indruk dat de gemiddelde diender hier in Rotterdam er niet voor durft te schrijven op de een of andere manier.
En dat begrijp ik ook wel weer dat de gemiddelde diender 15 auto's x 3 - 4 mensen dus je staat met zijn 2en tegen 45 - 60 man, die je belagen en misschien wel betichten van discriminatie e.d. Al kan ze meteen oppakken wegens belediging.
Wat ik zou doen is de nummerborden noteren, dan vinden ze de bon wel op de mat.
Ik ben eigenlijk meer voor de "discussie" aangaan* maar er zijn situaties die men moet vermijden.
*eerder al aangegeven dat van mij ook onherkenbare wagens uit gerust mogen worden met bordjes waarop komt te staan
1) aard overtreding
2) sanctiebedrag
en dat men de acceptgiro thuis krijgt, in mijn optie worden hiermee de mensen ook direct met de neus op de feit gedrukt.
Al zullen er dan idioten zijn die rijdend verhaal willen halen......die zet je aan de kant en misschien extra bekeuren vanwege dat weggedrag.
(artikel 5 waarschijnlijk)
Het gedrag van mensen kan alleen veranderd worden door veel controle, eenheid van de controle's en hoge boetes.