1)Goed idee, dan hoop ik eens achter je te zitten als je weer asociaal onnodig links blijft hangen waardoor je een file creërt, aangezien je de Vmax op je autokilometerteller gebruikt, waardoor je met een werkelijke snelheid van 105 tot 110 km/u rijdt.
Het probleem van niet weer kunnen invoegen creër je eigenlijk zelf door onnodig links te blijven hangen.
Dat is inderdaad de taak van de (verkeers)politie en niet van associale eigen rechters zoals mattijs.
Want zelfs de verkeerspolitie gaat zo mogelijk naar rechts als ze aan het surveilleren zijn
Ik geloof dat er nu wel een beetje een verkeerd beeld ontstaat over mijn rijstijl
Zomaar een paar voorbeelden van mijn rijstijl
Bij invoegend vrachtverkeer, zal ik bijvoorbeeld netjes plaats maken als het kan, als ik met caravan rijdt en word ingehaald, sein ik netjes dat ze aan me voorbij zijn. Bij pechgevallen op de vluchtstrook schuif ik baantje naar rechts als de mogelijkheid er is. Sterker nog, als ik kans zie wil ik ook nog wel stoppen om hulp aan te bieden.
Overigens zal ik niet vooraan in de file rijden, want dan maak ik zeker wel plaats. Waar ik het steeds over heb is netjes met de flow meerijden, dan nog zijn er coureurs die menen dat ik wel even tussen die vrachtwagens naar rechts kan, zodat
zij een plekje kunnen opschuiven. Als ik dat dan al doe en daarna aangeef weer naar rechts te willen, geeft niemand thuis,
daarom blijf ik dus netjes in het lint auto's rechts rijden, totdat er ingehaald is wat er ingehaald kan worden.
Daarnaast ben ik nog nooit aangehouden/beboet voor teveel rechts rijden