KNRM station Wijk Aan Zee dicht?

Auteur Topic: KNRM station Wijk Aan Zee dicht?  (gelezen 19817 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

pmesschendorp

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
  • Mensen redden al 185 jaar! www.knrm.nl
    • Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
Reactie #50 Gepost op: 7 september 2010, 21:27:40
Niets, wij hebben nooit problemen met bergers of iets, er is zelfs een convenant met bergers gesloten. Ik krijg het idee dat bepaalde mensen hier erg veel moeite doen om de KNRM in een kwaad daglicht te stellen door elke zin punt en komma aan te grijpen om iets negatiefs te zeggen. Gelukkig krijg ik via persoonlijke berichten ook al waarschuwingen dat deze persoon niet geliefd is bij andere instanties!

nogmaals deze discussie slaat nergens op lijkt mij helder dat we op zeer korte termijn weer operationeel zijn!
De KNRM redt mensen op zee en op het ruime binnenwater in Nederland. Snel, professioneel en kosteloos.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #51 Gepost op: 15 september 2010, 12:11:45
Niets, wij hebben nooit problemen met bergers of iets, er is zelfs een convenant met bergers gesloten. Ik krijg het idee dat bepaalde mensen hier erg veel moeite doen om de KNRM in een kwaad daglicht te stellen door elke zin punt en komma aan te grijpen om iets negatiefs te zeggen. Gelukkig krijg ik via persoonlijke berichten ook al waarschuwingen dat deze persoon niet geliefd is bij andere instanties!

nogmaals deze discussie slaat nergens op lijkt mij helder dat we op zeer korte termijn weer operationeel zijn!

En, zijn jullie al weer operationeel?

Henk


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #52 Gepost op: 15 september 2010, 12:14:50
Dat hangt sterk af van het gebied waar u naar kijkt.
In grote delen van het land werken de waterhulpverleners prima samen.


Dat is inmiddels dus achterhaald...  ;)

Henk


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #53 Gepost op: 15 september 2010, 12:40:22
En, zijn jullie al weer operationeel?
Geduld is een schone zaak, Henk. Gun die jongens even de tijd.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #54 Gepost op: 15 september 2010, 14:22:56
Geduld is een schone zaak, Henk. Gun die jongens even de tijd.

De uitspraak "zeer korte termijn" is niet van mij, ik zou een slag om de arm gehouden hebben  ;) ...

Henk


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #55 Gepost op: 1 oktober 2010, 09:23:23
Niets, wij hebben nooit problemen met bergers of iets, er is zelfs een convenant met bergers gesloten. Ik krijg het idee dat bepaalde mensen hier erg veel moeite doen om de KNRM in een kwaad daglicht te stellen door elke zin punt en komma aan te grijpen om iets negatiefs te zeggen. Gelukkig krijg ik via persoonlijke berichten ook al waarschuwingen dat deze persoon niet geliefd is bij andere instanties!*

nogmaals deze discussie slaat nergens op lijkt mij helder dat we op zeer korte termijn weer operationeel zijn!

Nog steeds niets? Wat is "korte termijn"?

* "Andere instanties", die-hard fans van de KNRM.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #56 Gepost op: 1 oktober 2010, 09:49:59
En misschien werkt het bij jullie misschien zo maar we zitten niet bij de FBI dus er is geen verbod op praten over de situatie dan wel zogenoemd uitlekken van informatie. Mijn tweet is ook niet geheim echter wel gericht aan een aantal personen. Gezien jouw website en ervaringen van collega's met jou wil ik verder niet met jou in discussie.


Niet bij de FBI, maar de tweet:

".#KNRM station Wijk aan Zee gesloten dus voorlopig geen pieper uitruk tweets.. sorry followers!  
10:35 AM Sep 1st via web .@wervis ja het was heel erg, zo erg dat knrm station waz niet meer in dienst is http://myloc.me/biJZq

3:56 PM Aug 30th via web in reply to xlextreme
 .onthutst door een zware bemanningsvergadering:( bij de #knrm wijk aan zee.
2:40 PM Aug 30th via web"

kan ik niet meer terug vinden.


Highlander

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 172
Reactie #57 Gepost op: 1 oktober 2010, 10:51:30
Niet bij de FBI, maar de tweet:

".#KNRM station Wijk aan Zee gesloten dus voorlopig geen pieper uitruk tweets.. sorry followers!  
10:35 AM Sep 1st via web .@wervis ja het was heel erg, zo erg dat knrm station waz niet meer in dienst is http://myloc.me/biJZq

3:56 PM Aug 30th via web in reply to xlextreme
 .onthutst door een zware bemanningsvergadering:( bij de #knrm wijk aan zee.
2:40 PM Aug 30th via web"

kan ik niet meer terug vinden.

Misschien gewoon weggehaald door de poster zelf, omdat hij/zij vond dat men hier nogal met zijn tweet aan de haal ging?


pmesschendorp

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
  • Mensen redden al 185 jaar! www.knrm.nl
    • Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
Reactie #58 Gepost op: 1 oktober 2010, 17:00:31
Inderdaad highlander.... weggehaald ivm het ongevraagd posten van mijn tweets. En als je wat wilt weten over de status van het station kun je altijd even ijmuiden bellen;) IK ben in ieder geval zeer content met de huidige situatie.
De KNRM redt mensen op zee en op het ruime binnenwater in Nederland. Snel, professioneel en kosteloos.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #59 Gepost op: 1 oktober 2010, 17:05:58
Inderdaad highlander.... weggehaald ivm het ongevraagd posten van mijn tweets. En als je wat wilt weten over de status van het station kun je altijd even ijmuiden bellen;) IK ben in ieder geval zeer content met de huidige situatie.

Volgens mij is een mogelijkheid van een tweet ook een retweet?

Voor een simpele vraag wel/niet inzetbaar hoeven we toch niet IJmuiden te bellen?  ???