KNRM station Wijk Aan Zee dicht?

Auteur Topic: KNRM station Wijk Aan Zee dicht?  (gelezen 20156 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

pmesschendorp

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
  • Mensen redden al 185 jaar! www.knrm.nl
    • Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
Reactie #10 Gepost op: 7 september 2010, 11:58:50
dat bedoelde ik inderdaad, dank u :)
De KNRM redt mensen op zee en op het ruime binnenwater in Nederland. Snel, professioneel en kosteloos.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #11 Gepost op: 7 september 2010, 12:06:51
Ik had het dan anders gesteld zodat niet de suggestie gewekt zou kunnen worden dat het bij Wijk aan Zee vaker voorkomt:

niet "Verder wil ik er gewoon niets over zeggen aangezien dit dingen zijn die vaker voorkomen en binnen het station blijven".

maar

"Verder wil ik er gewoon niets over zeggen aangezien dit dingen zijn die en binnen het station dienen te blijven en overal wel eens voorkomen ."

Peter

Of het vaker voorkomt daar kun je alleen maar naar gissen aangezien het meestal binnen het station blijft zoals Peter al zegt en zo hoort het ook.

Henk


pmesschendorp

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
  • Mensen redden al 185 jaar! www.knrm.nl
    • Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
Reactie #12 Gepost op: 7 september 2010, 12:08:58
beetje geval van een hoop slakken en zout? Er is toch duidelijk wat ik bedoel?

fijne middag verder allen! 98uiye
De KNRM redt mensen op zee en op het ruime binnenwater in Nederland. Snel, professioneel en kosteloos.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #13 Gepost op: 7 september 2010, 12:23:17
beetje geval van een hoop slakken en zout? Er is toch duidelijk wat ik bedoel?

fijne middag verder allen! 98uiye

Nou ik denk dat het best belangrijk is om zulke belangrijke zaken goed neer te schrijven en te voorkomen dat er verkeerd geïnterrumpeerd wordt: je ziet hoe mensen anders wel eens aanleiding zouden kunnen vinden om onzin van de daken te schreeuwen.

Ik denk zelf overigens wel dat transparantie kan helpen te voorkomen dat er gespeculeerd wordt.

Henk


pmesschendorp

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
  • Mensen redden al 185 jaar! www.knrm.nl
    • Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
Reactie #14 Gepost op: 7 september 2010, 12:25:59
daarom had ik daarna al gepost dat het niet zo zeer om knrm ging maar meer in zijn algemeen.

En als mensen graag willen weten wat er wel of niet klopt kunnen ze natuurlijk altijd contact met IJmuiden opnemen aangezien daar een voorlichter zit die over dit soort kwesties gaat.
De KNRM redt mensen op zee en op het ruime binnenwater in Nederland. Snel, professioneel en kosteloos.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #15 Gepost op: 7 september 2010, 12:35:57
Citaat
De KNRM trapt zijn vrijwilligers in de rug.
Schandalige vertoning in Wijk aan Zee.
De Directie en Plaatselijke Commissie zijn lekker bezig. Mensen die al jaren dag en nacht zich inzetten worden zomaar aan de kant geschoven. Ik zou zeggen alle donateurs zeg uw lidmaatschap op!!!!!!!!!!!!
Station Wijk aan Zee is gesloten

Geplaatst door h. v wijk op 21:46 31-aug-2010
Meld als ongepastFijne vent ben jij h. v wijk.

Mensen oproepen niet meer te doneren aan een instantie die levens red. Enkel en alleen omdat een station gesloten word. Dat zal gerust ze redenen hebben.

Sorrie mevrouwtje..we laten uw zoontje maar dobberen want de KNRM sluit de post Wijk aan Zee. Gaat het niet ofzo?

Geplaatst door Peter_selie op 21:53 31-aug-2010

daarom had ik daarna al gepost dat het niet zo zeer om knrm ging maar meer in zijn algemeen.

En als mensen graag willen weten wat er wel of niet klopt kunnen ze natuurlijk altijd contact met IJmuiden opnemen aangezien daar een voorlichter zit die over dit soort kwesties gaat.

Dat zouden ze beter kunnen doen ja...

Henk


Docus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Reactie #16 Gepost op: 7 september 2010, 12:38:29
beetje geval van een hoop slakken en zout? Er is toch duidelijk wat ik bedoel?
Inderdaad, hoop slakken en zout. het is duidelijk wat je zegt.

Ik denk zelf overigens wel dat transparantie kan helpen te voorkomen dat er gespeculeerd wordt.
Ja ik ben ook benieuwd.
Peter ik denk dat het inderdaad zo het verstandigst is. Interne aangelegenheid, wordt aan gewerkt, binnenkort weer operationeel. Iedere transparantie zal hier opnieuw op vele manieren uitgelegd worden. Succes.


Blue

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #17 Gepost op: 7 september 2010, 12:43:55
Het wordt naar mijn mening een beetje afgedaan als zijnde kleine problemen maar zo is het denk ik niet. Er moet echt heel wat gebeuren over een langere tijd voordat een toeziende commissie echt openlijk zijn vertrouwen opzegt in de bemanning. De sluiting de meest zware oplossing om zo te forceren dat de disfunctionerende bemanning weer in het gareel komt en uitvoert wat de KNRM wenst.

Ligt de boot trouwens nog wel op station of is die ook echt weggehaald ?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #18 Gepost op: 7 september 2010, 12:44:14
En bedankt dat je hier e.e.a. hebt willen toelichten O0

Als je vaker wilt reageren op topics die hier lopen ben je van harte welkom.
(in het kader van de ledenwering ;))
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


pmesschendorp

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
  • Mensen redden al 185 jaar! www.knrm.nl
    • Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
Reactie #19 Gepost op: 7 september 2010, 12:58:04
En bedankt dat je hier e.e.a. hebt willen toelichten O0

Als je vaker wilt reageren op topics die hier lopen ben je van harte welkom.
(in het kader van de ledenwering ;))

dank je dat is fijn te horen!

Het wordt naar mijn mening een beetje afgedaan als zijnde kleine problemen maar zo is het denk ik niet. Er moet echt heel wat gebeuren over een langere tijd voordat een toeziende commissie echt openlijk zijn vertrouwen opzegt in de bemanning. De sluiting de meest zware oplossing om zo te forceren dat de disfunctionerende bemanning weer in het gareel komt en uitvoert wat de KNRM wenst.

Ligt de boot trouwens nog wel op station of is die ook echt weggehaald ?


Dit is typisch zo'n klok en klepel verhaal. Nergens wordt gesproken over het opzeggen van vertrouwen of disfunctioneren van bemanning? Mensen als jij moeten gewoon de telefoon pakken en IJmuiden bellen om te vragen hoe het echt zit. Zij kunnen beamen dat dit niet het geval is. Overigens ligt de boot gewoon in het botenhuis, zijn alle bemanningsleden nog aangesteld en is ook de comissie gewoon in functie!
De KNRM redt mensen op zee en op het ruime binnenwater in Nederland. Snel, professioneel en kosteloos.