toelating eisen

Auteur Topic: toelating eisen  (gelezen 15770 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

janneman82

• Gast
Reactie #40 Gepost op: 8 september 2005, 13:18:05
Het gekke is dat een kennis die ook heeft gesoliciteerd wel is aangenomen, terwijl hij ook bij elke middel of grote brand is om te kijken :-\ :-X maar die is dan weer niet overgemotiveerd

spruit

• Forum gebruiker
Reactie #41 Gepost op: 8 september 2005, 15:31:13
ooh dat is niet leuk :(

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #42 Gepost op: 8 september 2005, 15:45:01
Nou zo juist een telefoontje gehad van de brandweer :'( :'( en ik kan het wel vergeten want ik ben overgemotiveerd omdat ik vaak bij brandje's ga kijken en dat is blijkbaar niet goed :-X :'( :'(

Overgemotiveerd, was da nou weer voor iets lomps  :-\
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

janneman82

• Gast
Reactie #43 Gepost op: 8 september 2005, 21:30:21
Vind ik dus ook zo gek dat je daarom wordt afgekeurd omdat je is gaat kijken bij een middel of grote brand :-X is volgens mij alleen maar goed omdat dat betekent dat je dan ook wel opkomt als het echt nodig is, maar ja het is nie anders :'(

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #44 Gepost op: 8 september 2005, 21:33:00
Vind ik dus ook zo gek dat je daarom wordt afgekeurd omdat je is gaat kijken bij een middel of grote brand :-X is volgens mij alleen maar goed omdat dat betekent dat je dan ook wel opkomt als het echt nodig is, maar ja het is nie anders :'(
Ik weet niet wat jij allemaal hebt gezegt over dat foto,s maken,maar het is wel erg jammer ja  :-\

janneman82

• Gast
Reactie #45 Gepost op: 8 september 2005, 23:04:46
er werdt aan mij gevraagd of mijn ouders er problemen mee hadden dat ik bij de brandweer wou, ik heb hierop gezegd van nou ze zijn al aan het idee gewend geraakt want mijn scanner staat 24 uur per dag aan en als er dan ergens een middel of grote brand is ga ik ff kijken :-\

firemanr

• Gast
Reactie #46 Gepost op: 11 september 2005, 18:45:32
Das jammer en een rare reden....iemand die zo gemotiveerd is, zouden ze alleen maar blij mee moeten zijn....maar ja....wie ben ik? :-\

janneman82

• Gast
Reactie #47 Gepost op: 12 september 2005, 00:07:32
Nou ja probeer het volgend jaar gewoon nog een keer :P