En dit soort opmerkingen is nou precies de reden dat je hier nagenoeg geen KNRM-ers meer over hebt.
Die hebben wel wat anders te doen dan op dit soort stoten onder de gordel te reageren.
Maar ga gerust verder, dan heb je binnenkort het rijk helemaal alleen hier...
Waar wordt er hier dan gestoten?
Ik reageer zelf in principe hier altijd op eigen titel. Ik vertegenwoordig niet de mening van het bestuur van mijn reddingsbrigade, maar die reddingsbrigade geeft mij wel inzichten en kennis. Voor wat betreft de KNRM heb ik niet zo heel veel kennis. Wel komt mij info ter ore via diverse kanalen en in het verleden heb ik regelmatig samengewerkt/geoefend met de KNRM Den Helder en Callantsoog. Die ervaringen en kennis gebruik ik hier op het forum.
Ik snap wat Palmpie bedoelt. Zodra aan sommigen om een gefundeerde mening, feiten of bewijsstukken gevraagd wordt, blijft het stil. Ondertussen zijn het vaak wel die deelnemers aan de discussie, die anderen aanvallen op feiten en hun gefundeerde oordelen.
Je kennis kun je best uit een blaadje als "De Reddingboot" (of hoe dat ding ook heet) halen, maar heb dan ook het lef om dat te melden. Van alle ongefundeerde aannames en vermoedens word ik hier ook best moe.
Maar hadden we het in dit topic niet over opkomsttijden? Die worden dan best langs als we eerst lekker gaan discussiëren!
Groeten,
Mark