ik moet eerlijk zeggen,bij het begin van m'n opleiding had ik een hoge hoed op van deze ACADEMIE
. Echter deze hoed is nu helemaal afgebrand .
Ik vind dat ze de naam academie niet mogen gebruiken, wat worden daar een fouten gemaakt zeg !!!
Voorbeeld we hebben in het medische assisterend gedeelte 3 toetsen moeten afleggen,1e toets over de A en B, 2e toets cC en de kinder ABC, 3e toets D.E.
In de eerste toets misten we gewoon 4 vragen ( kregen dus 21 vragen ipv 25 vragen. Hier kwamen ze pas achter toen ze de toetsen aan ons uitreikten. Ook werden er vragen gesteld die niet in de toets matrijs stonden. 2e Toets , weer vragen die niet in de toets matrijs stonden. 3e Toets het wordt wat eentonig maar weer vragen die niet in de toets matrijs stonden. Nu vraag ik mij af , hoe is dit mogelijk bij een instituut die zegt op academisch nivo te werken. Ik zie het gewoon dat er helemaal niets en door niemand voortijdig is gecontroleerd. Als ik een toets zou moeten maken dan zou ik dat zeker door iemand anders laten controleren.
PS ik ben wel voor al de drie de toetsen in één keer geslaagd;) dus daar ben ik vanaf.
Maar ik wil er mee zeggen dat bij de SOSA ook wel het een en ander mankeert, iets wat ik niet verwachtte toen ik voor de introductie kwam.