30000 agenten de straat op voor verkeerscontroles

Auteur Topic: 30000 agenten de straat op voor verkeerscontroles  (gelezen 6000 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 13 september 2010, 18:30:21
Ach ik blijf precies zo rijden als ik nu doe, dus ik maak me er niet druk om Gerard, vond alleen de 30.000 aardig veel en was daar dus ook verbaast over  :P


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #11 Gepost op: 13 september 2010, 18:33:44
Ach ik blijf precies zo rijden als ik nu doe, dus ik maak me er niet druk om Gerard, vond alleen de 30.000 aardig veel en was daar dus ook verbaast over  :P

Met 30000 man krijg je overigens wel logistieke problemen. Er zijn te weinig voertuigen ivm met de bezuinigingen, te weinig werkplekken op de bureaus etc.  :P


sylvester1986

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 13 september 2010, 18:35:13
Kunnen ze eindelijk weer lopend gezien worden :P


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #13 Gepost op: 13 september 2010, 19:46:54
Hebben alle burgerauto's ook een stopmatrix?
Meeste wel ja.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #14 Gepost op: 13 september 2010, 19:48:10
Is het niet gewoon een typ fout dat het 3000 agenten moeten wezen? (of is dit erg weinig?)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #15 Gepost op: 13 september 2010, 20:09:18
Afgelopen nacht passeerde ik grensovergang Hazeldonk, het laatste stukje van een behoorlijk eindje rijden. Omstreeks 01.30uur zag ik een felblauwe flits. In mijn spiegels kon ik nog net een motor in de middenberm zien staan, zonder licht. Ik dacht: jep, we zijn weer terug in ons Nederlandje...(al kan Frankrijk er tegenwoordig ook wat van, die hebben van Nederland geleerd)

01.30 uur, 3 baantjes. Vrijwel lege snelweg.. Verkeersveiligheid?  87iujh

Ik betaal wel weer. Ingecalculeerde kosten, ik zie het als een extra wegenbelasting. Flits maar raak! Tegenwoordig pak ik toch de fiets, naar het werk.  0098


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #16 Gepost op: 13 september 2010, 20:37:32
Succesvolle verkeerscontrole 's-Hertogenbosch

's-Hertogenbosch - Op zaterdagavond en zondagnacht heeft de politie Brabant-Noord in samenwerking met collega's van het korps Midden en West Brabant, Brabant Zuid Oost en Zeeland een grootschalige verkeerscontrole gehouden met als speerpunt alcohol. Verkeershandhaving krijgt ondersteuning van de Vreemdelingenpolitie en de Belastingdienst. De controle werd gehouden op vijf plaatsen; Vughterweg, Vlijmenseweg, Bruistensingel, Gestelseweg en Hambakenweg.

Tijdens deze controle werden in totaal 2761 blaastesten afgenomen. Er bleek dat 57 bestuurders teveel hadden gedronken. Er werden 7 rijbewijzen ingevorderd en 4 beginnende bestuurders bekeurd. Door de Belastingdienst werden 2 voertuigen in beslag genomen en 12 voertuigen werden tijdelijk in beslag genomen totdat de openstaande bedragen werden betaald.

Een bestuurder negeerde een stopteken op de Vughterweg en liet de auto vervolgens verlaten achter op een parkeerplaats op de Van Heurnlaan. De politie ontving een melding van een voorbijganger die zag dat de auto met hoge snelheid door de straat kwam rijden, waarna de auto door een man en vrouw werd achtergelaten. De melder kon ook signalementen van de personen doorgeven. Rond 23.50 uur zagen agenten een andere auto opvallend langs de parkeerplaats rijden en controleerden deze auto. De inzittenden bleken de autosleutel van de verlaten auto bij zich te hebben. Het tweetal, een 38-jarige man uit Boxtel en een 39-jarige Bossche vrouw zijn aangehouden en meegenomen naar het bureau. Later op de avond kwam nog een 23-jarige vrouw uit Esch zich melden op het politiebureau voor haar betrokkenheid. De auto blijkt gestolen te zijn en is in beslag genomen voor nader onderzoek.

Bron: Politie Brabant-Noord