Stage op ambulance

Auteur Topic: Stage op ambulance  (gelezen 13457 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

(EHBO)

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • EHBO, Rode Kruis, Buurttoezicht-Wielwijk enz.
    • Buurttoezicht Hardinxveld-Giessendam
Reactie #20 Gepost op: 17 september 2010, 14:40:41
Inderdaad is het misschien verstandig om het in een zorginstelling zoals bijv. een verpleeghuis een stage te lopen. Maar dat de zorg wat voor mij is is zeker daar twijfel ik bij mezelf niet aan. Ook vind ik het heel begrijpelijk/logisch dat je op een ambulance geen stage kan lopen. Zoals ik al eerder heb gezegd. Ik heb hier ooit al wel eens informatie over ingewonnen. Maar ik bedank jullie voor jullie advies. Ik hoop er zeker wat mee te gaan doen.
Met vriendelijke groet,  Jorrit  


(EHBO)

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • EHBO, Rode Kruis, Buurttoezicht-Wielwijk enz.
    • Buurttoezicht Hardinxveld-Giessendam
Reactie #21 Gepost op: 14 oktober 2010, 18:12:31
Nou ik heb een stageplaats, ga mee met beveiligers in het ziekenhuis. Ik hoop dat het mij bevalt en zal jullie als ik klaar ben met deze stage op de hoogte brengen hoe het mij is bevallen.

gr, Jorrit
Met vriendelijke groet,  Jorrit  


JM

  • Arnemuiden, Zeeland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 463
  • Arnemuiden 4534
Reactie #22 Gepost op: 15 oktober 2010, 14:13:41
Waarom meelopen met beveiligers?


(EHBO)

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • EHBO, Rode Kruis, Buurttoezicht-Wielwijk enz.
    • Buurttoezicht Hardinxveld-Giessendam
Reactie #23 Gepost op: 15 oktober 2010, 15:38:18
Waarom meelopen met beveiligers?

Nou eigenlijk heb ik erover nagedacht een stage is niet belangrijk. Ik heb het geprobeerd bij een verzorgingstehuis maar dit was niet mogelijk. Daarom deed ik het bij de beveiliging ik vind dat ook wel interresant en leerzaam.

Ik heb het overigens erg naar mijn zin gehad en veel geleerd. Vooral heb ik rondjes gelopen rondom en in het ziekenhuis. Intercom en slagboom bediend en geholpen bij gegevens invoeren in de computer.
Met vriendelijke groet,  Jorrit  


JM

  • Arnemuiden, Zeeland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 463
  • Arnemuiden 4534
Reactie #24 Gepost op: 15 oktober 2010, 15:42:16
Nou eigenlijk heb ik erover nagedacht een stage is niet belangrijk. Ik heb het geprobeerd bij een verzorgingstehuis maar dit was niet mogelijk. Daarom deed ik het bij de beveiliging ik vind dat ook wel interresant en leerzaam.

Ik heb het overigens erg naar mijn zin gehad en veel geleerd. Vooral heb ik rondjes gelopen rondom en in het ziekenhuis. Intercom en slagboom bediend en geholpen bij gegevens invoeren in de computer.

 ::)

had je maar 1 dag stage dan? Omdat je gister zei:
ga mee met beveiligers in het ziekenhuis.


(EHBO)

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • EHBO, Rode Kruis, Buurttoezicht-Wielwijk enz.
    • Buurttoezicht Hardinxveld-Giessendam
Reactie #25 Gepost op: 15 oktober 2010, 16:00:41
Ja dat klopt bij ons op school hebben ze stage's van 1 dag, een meeloopdag noemen ze dat ook wel.
Met vriendelijke groet,  Jorrit  


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #26 Gepost op: 15 oktober 2010, 16:05:26
Ohja dat heb ik ook 2x gehad, maar dan stages van 3 dagen. 1x bij de Politie Zeist en 1x bij de Spoorwegpolitie Amersfoort.  0098

Maar, hoe was het?  O0


JM

  • Arnemuiden, Zeeland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 463
  • Arnemuiden 4534
Reactie #27 Gepost op: 15 oktober 2010, 16:14:08
Ja dat klopt bij ons op school hebben ze stage's van 1 dag, een meeloopdag noemen ze dat ook wel.
Ooow dat maakt het een stuk duidelijker :) Dacht echt voor enkel weken ofzo. Vandaar dat k zo reageerde op t feit dat je met beveiligers ging meelopen.


(EHBO)

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • EHBO, Rode Kruis, Buurttoezicht-Wielwijk enz.
    • Buurttoezicht Hardinxveld-Giessendam
Reactie #28 Gepost op: 15 oktober 2010, 23:56:12
Ohja dat heb ik ook 2x gehad, maar dan stages van 3 dagen. 1x bij de Politie Zeist en 1x bij de Spoorwegpolitie Amersfoort.  0098

Maar, hoe was het?  O0

ja het was erg leuk ook veel geleerd en ik merkte dat een beveiliger in het ziekenhuis een veel bredere functie heeft dan alleen beveiliger.
ik heb overigens stage gelopen bij de beveiliging van het ziekenhuis in Gorinchem, het Rivas ziekenhuis.
Met vriendelijke groet,  Jorrit  


Tim411

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #29 Gepost op: 16 december 2010, 11:37:14
Ik ben inmiddels 21 en heb op dit moment 2 leerjaren van de opleiding Verpleegkundige achter de rug.
In deze leerjaren moet je stage gaan lopen in de gehandicaptenzorg en de ouderenzorg.
Tijdens mijn stages kwam ik in aanraking met zeer laag niveau meervoudig gehandicapten en met de psychogeriatrie.
Hier krijg je gewoon te maken met een hoop ontlasting enz.
Je moet ook zeker niet vies zijn van anderen want dan ben je niet geschikt om in de zorg te werken.
Je komt hier dus allemaal achter.
En iedereen die ambulance verpleegkundige wil worden zal een stage in dit traject moeten doorlopen.

Ik heb inmiddels een dienst meegedraaid op de ambulance dienst en het is echt een heel mooi beroep.